7 טיפים שיעזרו לך לשרוד את חופשת הלידה

8:47:00 PM

בתור מי שהפכה לאחרונה אמא למשפחה מרובת ילדים (שניים), הרשו לי לנדב מניסיוני הרב (ביפן גם שניים נחשב הרבה) מהם חמשת הדברים שכל אמא חייבת שיהיו לה כדי לשרוד את התקופה המאתגרת בחייה:

משהו לנעול:
אישה אמיתית לא צריכה סיבה כדי להתחדש בעוד זוג אבל חופשת לידה היא הזדמנות אמיתית להגדיל את הנתח שלך בארון ולדחוק עוד קצת את בן זוגך שגם ככה נאלץ להסתפק במגירה וחצי מתלה בארון למרות שבבית יש כבר שני ארונות בגדים. חופשת הלידה מתאפיינת בסיבובים מרובים עם העגלה ולכן צריך נעליים נוחות, אבל זאת לא סיבה לשלוף את הקרוקס או את נעלי הספורט המרוטות.





הנעליים השחורות של Coupleof והוורודות של United nude.

משהו ללבוש:
חופשת לידה היא תקופה מאתגרת מבחינת לבוש. מצד אחד, כבר אין בטן גדולה מלפנים ואין צורך להמשיך וללבוש את בגדי ההריון. מצד שני, למעט הקוראת גל גדות (מותר לבחורה לחלום), הגוף  סוחב אי אלו עודפים במקומות אסטרטגיים. בנוסף, יש לזכור כי לכל הפעולות מתלווה אליך עולל קטן שלא מתחשב בטעמך האופנתי המשובח ופולט בלי התראה מכל הבא לפה. האופציה המועדפת עלי היא מכנסיים עם גומי מבד מלטף וגזרה משובחת. בשנים האחרונות אפשר למצוא שלל גזרות מדליקות של מכנסיים כאלה: מגזרת ספורט ועד מכנסיים מחויטים למשעי.

מכנסיים של אלף אלף

קונסילר:
חברה הטוב ביותר של האמא הוא זה שיכול להחביא את העיגולים השחורים שהופכים מהר מאוד לבורות פעורים מתחת לעיניים. במילים אחרות: הקונסילר. קונסילר טוב הוא מתת אל לאמא שמאפשר לנו במחי טוש להעלים את סימני העייפות ולהראות כמו שלגיה שהקיצה בנחת מנשיקתו של נסיך ולא מצרחות של תינוק שטרם הפנים את הקונספט של שינה בלילה.






אודם אדום:
אין דבר שמשדר "אני אמא אבל אני עדיין לוהטת" כמו אודם אדום. במקום להטריח את עצמך בזוטות כמו דיאטות וספורט סורי לחנות של Mac והצטיידי באדום האדום הזה. ואם את כבר שם אז גם מסקרה שחורה לא תזיק. ואולי גם איזה לק נוצץ. טוב נו וגם עפרון.



את אורלי:
את אורלי הכירה לי חברה יקרה כשילדתי את הבת הגדולה שלי וניסיתי להבין למה היא בוכה, מה היא רוצה ובעיקר - איך גורמים לה לישון. אורלי מבינה תינוקות. והיא גם יודעת להשיב להם. בזכותה, מהר מאוד הבנתי מה התינוקת שלי רוצה, למה היא בוכה ואיך היא צריכה לישון. הגישה של אורלי מאוד מוזיקלית ובשנים האחרונות היא פתחה בביתה משפחתון המבוסס על גישתה המופלאה והחל מהשנה המשפחתון מורחב לגן קטן ואיכותי. אז אם יש ביניכם בנות מזל מאזור רעננה שמחפשות מסגרת החל מחודש ספטמבר הקרוב, אין לי אלא להמליץ בחום ולקנא. פרטים נוספים אתם מוזמנים למצוא כאן.



חיוך:
דנה ספקטור האישה, האגדה, הפה והרגליים, השיבה פעם לשאלה "מה האקססורי הכי חשוב לאישה" את התשובה "חיוך". ואם כבר חיוך, אז שיהיה על כוסית (או שתיים) של יין כי מי אם אני לא אפרגן לעצמי אז מי לי?!



You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר