איך לשמור על הזוגיות בעידן הילדים - 7 טיפים מעוררי תשוקה

9:18:00 PM

ילדים הם שמחה. בעיקר לסבא וסבתא. או כשהם ישנים. וחוץ מהעובדה שהם מכניסים הרבה צבע, ענין ומשמעות לחיים הם עושים דבר נוסף: מחרבים כל זכר שהיה לאינטימיות הזוגית. אז איך בכל זאת אפשר להפוך להורים ולשמור על מעט חיבה הדדית (שלא לדבר על פרגון ותשוקה)? קבלו את הטיפים שלי.

שרשרת מלבנים : kolvert; שרשרת ילדים: Liliana




1. נגזר עליך להיות Instagram husband (ואם אתם עדיין לא מכירים את אחד האתרים המצחיקים שיש אז זה הזמן)? אל תתקטנן. תפרגן. וזכור: אישה מחוזרת היא אישה מאושרת.

שמלה: שרה בראון

בעלי והסמארטפון. בעל כורחו הפך לצלם הבית מוכשר ומפרגן.

2. זכור: אשתך תמיד צודקת! גם כשהיא לא (וזה כמובן אף פעם לא קורה).

שלום בית עשוי זהב של תותים תכשיטים.

צודקת צודקת צודקת.

3. צאו שלושתכם לטיול רומנטי על שפת הים: אתה, היא והמצלמה.



4. קדש, הלל, שבח וקלס את גופה של אשתך. הוא אמנם נחרב על ידי ההריונות והלידות אבל זה הגוף שיצר חיים וגידל אותם בתוכו. וגם הוציא אותם החוצה בצרחות מסוג "אתה עשית לי את זה...". בכל זאת מדובר בסוג של פלא קטן (בהנחה שהם לא דומים מידי לשכן...)

לקעקע את שמה של הבת הגדולה לא כאב כמו להוציא אותה...



5. הוא אוהב לישון עד מאוחר ואת אוהבת שופינג? נפלא. פרגני לו ביום שישי ובזמן שהוא נשאר לישון עד מאוחר העמיסי את הילדים בעגלה וצאי תל אביבה לשופינג איכותי. ככה נראה עונג שבת!


שלל שנרכש במהלך סיבובים עם עגלה.

6. קנו דירת נופש עם נוף לים. איזה בעיות כבר יכולות להיות לזוג שיש לו דירת קייט?



7. הוא רוצה לנסוע לחו"ל לנסיעת "עבודה"? במקום להזכיר לו שהוא מעולם לא נדרש לנסיעות עבודה לפני שנולדו ילדים פרגני לו אך הזכירי לו את הכלל לפיו את זכאית לבזבז על עצמך (וב"לבזבז" את בעצם משקיעה בנכס הכי חשוב שלך - את) עד מחצית מעלות כרטיס הטיסה ליעד שאליו נסע. אם ה"צורך החיוני" לנסוע לא יעלם פתאום, לפחות לא תצטרכי להתנצל על מסע שופינג מושחת במיוחד.

שרשרת של אילי גורן. עולה פחות מכרטיס לניו יורק ונשארת הרבה יותר.

סופשבוע נעים לכולם. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר