גיק זה הכי שיק

3:46:00 PM

אחרי שלושה ימים לבדי עם שני הילדים (שהם הכי נפלאים, הכי חמודים, הכי יפים והכי הכי משגעים. את אמא) יצאתי גם אני לחירות קצרה ונסעתי לירושלים למתחם האופנה בפסטיבל הגיקפיקניק חמושה בעלמת הזיגזג האהובה עלי, מצלמה וזוג נעליים נוחות. בתור גיקית כשרה למהדרין (בוגרת אינספור חבורות D&D ותולעת ספרים מדופלמת) הוזמנתי לסקור אפליקציה חדשה ומעניינת שהוצגה בפיקניק על ידי חברת Jumpr

גם גיקית יכולה להראות שיקית




מדובר באפליקציה שמאפשרת למשתמש ליצור תכנים יחודיים כגון סרטונים שיופיעו על גבי מסך הסלולאר על ידי סריקת קוד AR שמונפק על גבי כל מוצר שהוא: כרטיס ביקור, הזמנה לחתונה, חולצה וכל דבר כיד הדמיון.



קושיה אחת ברוח החג: מה ענין שמיטה להר סיני ומה לאפליקציה ולבלוג אופנה? או. טוב ששאלתם. כדי להדגים את מגוון השימושים הרב שהאפליקציה מציעה הונפק לי קוד על גבי מדבקה שאותה אני יכולה להדביק על החולצה למשל וכל המעונין מוזמן לסרוק את המדבקה באמצעות הסלולאר (לאחר שהוריד את האפליקציה של Jumpr) ולהגיע היישר לבלוג שלי. 

כך נראית המדבקה

לילו מדגימה את השימוש





מה לובשים לפיקניק גיקי שיראה שיקי ביום הכי חם בחול המועד? חצאית א-סימטרית של zoya ממכירה של גילדת המעצבים; שרשרת חד פעמית של המעצבת גלית רונדין שנרכשה מאותה מכירה של גילדת המעצבים; חולצה של אלף אלף ונעליים משופרא. 

כיאה לפוסט שעוסק בגיק שיק ובתור גיקית גאה בעצמי, נראה לי הולם לסיים את הפוסט עם הנעליים האולטרא קוליות (ונוחות) שהן שיר הלל ומחווה לסדרת הסרטים שכל גיק גאה מכיר. 


להתראות קוראים יקרים ו- May the force be with you.

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר