ביחד מלאו לנו 65

10:06:00 PM

בתור בלוגריות אופנה אני ולילו יודעות להעריך איחור אופנתי משובח. אז באיחור שכזה יצאנו לחגוג יחד את ימי ההולדת שלנו שנחגגו במרס (לילו) ובתחילת החודש הזה (עבדתכם הנאמנה) ומסתכמים יחד לגיל 65 -  גיל שמצדיק חגיגה מפנקת.
כמו כל אירוע ראוי לציון, גם שלנו נחגג עם הרכיב ששום חגיגה אינה שלמה בלעדיו - הפחממה, ואת יום הבילויים שלנו התחלנו בבית הקפה הטבעוני והטעים להפליא "אנסטסיה".






למזלנו הרב פונקנו במזג אוויר מושלם שאפשר לנו להסתובב כמו שתי תיירות נלהבות באזור דיזנגוף לצלם ולהצטלם תחת כל בנין רענן תוך קריאות פרגון גירליות עד כדי בחילה בסגנון "את מהממת, לא את מהממת".



אל הזוגיות שלנו החלטנו לצרף צלע שלישית מתבקשת - את מצלמת הניקון החדשה שקיבלתי מתנה מבעלי שתיקרא מעתה: "החברה ניקי" ומאפשרת לנו לתעד לטובת הדורות הבאים (כלומר אינסטוש) את כל אותם רגעי קודאק שנדחסים לעדשת ה-35 מ"מ שלי. 





חצאית Shiruetto; חולצה שוגרדדי; נעליים שני בר



בתחילת הניינטיז החלטנו אני וחברתי הטובה דאז לרכוש לעצמנו שרשרת שהתליון שלה מורכב משני חצאי לב שחולקו בין שתינו. החלטנו להחזיר עטרה ליושנה ואחרי שסיימנו לשמח קיבתנו בפחמימות ויצר הצילום שלנו בא אף הוא על סיפוקו, המשכנו לחנות התכשיטים HotCrown שבה הזמנו לעצמנו (תתכוננו לרגע דביק במיוחד) טבעות זהות.

צמיד Noritamy, טבעת Darios



כנראה שהמשפט שאמר בעלי מסכם את זה: "אם תחליטו שבא לכן להתגפף, אני בסדר עם זה" ;-)

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר