חוף פרטי

1:04:00 PM

לו היינו באירופה, הרצליה הייתה נחשבת "עיירת חוף". אין ספק שזה נשמע הרבה יותר ציורי מ"הרצליה" אבל כדברי המשוררת הכמעט לאומית מרגול, פה פה פה פה פה פה זה לא אירופה ואת הציוריות הרומנטית של "עיריית חוף" מצאנו בינתיים בחופי יוון ופחות בחוף הנכים שצמוד לקניון ארנה.

רומנטיקה היא עסק לא פשוט לתחזוק כשיש ילדים והולכים לאיבוד בתוך השגרה. בערב האחרון שלנו ביוון (נסיעה מסוף אוגוסט) סבא וסבתא לקחו את הקטנה לבריכה כדי שנוכל לארוז ולעשות את כל הסידורים לקראת הטיסה חזרה בבוקר. סיימנו את כל הסידורים ונשאר לנו עוד קצת זמן לבד עד ארוחת הערב והחלטנו לרדת לשפת הים. השעה הייתה שעת שקיעה וכל האנשים כבר עזבו את החוף כך שמצאנו את עצמנו לגמרי לבד על גדת שפת הים שנשארה לגמרי שלנו, ממש כמו ברנדון וסטיב ששומרים על ה- Beach house בקיץ (ואם יש מבין קוראי כאלה שנולדו לפחות עשור אחרי ופספסו את הרפרנס, ויקיפדה על בברלי הילס 90210 ומהר!).

האמת היא שהפעם הקודמת שביליתי עם בן זוג על חוף יום ציורי וחף מאנשים נוספים נגמרה באופן עגום למדי. השנה הייתה 2001 השבוע השני בספטמבר. נסעתי בחופשת הקיץ מהאוניברסיטה לפגוש את אהוב נעוריי שהיה בטיול אחרי צבא בדרום אמריקה. נפגשנו בקולומביה, ואחרי טרק מאתגר במיוחד בג'ונגלים הקולומביאנים הלכנו לנפוש בחוף הים הקסום והפסטורלי שבעיר סנטה מרתה שבו צולם הסרט הלגונה הכחולה. החוף היה מבודד מאמצעי תקשורת, בלי טלוויזיות, או תקשורת אינטרנטית. ישנו על ערסלים, אכלנו אגוזי קוקוס טריים שנפלו מידי פעם מהעצים ונהנו משקט ומים בגוון תכלת כל כך צלול שנדמה שצריך להמציא לצבע הזה שם חדש משל עצמו.
אחרי שבוע בגן עדן יצאנו החוצה מהחוף ונדהמנו לגלות מה פספסנו ביום הגורלי ה- 11.9 בזמן שהיינו בחוף המנותק. קצת אחרי שנחרבו התאומים, נחרב גם ליבי בגלל הפרידה הכואבת והמייסרת שחוויתי מייד אחר כך.
אבל לסיפור יש סוף חיובי וגם מוסר השכל קיטשי מהסוג של "מה שצריך לקרות קורה". שבורת לב חזרתי לבד לעיר בוגוטה שבה התחלתי את הטיול בשביל לחשוב איך לעזאזל אני ממשיכה מכאן. במלון פגשתי בחורה נוספת, שלימים הפכה לחברה ובהמשך גם לשותפתי לדירה. שנים אחר כך, בזכות הקשר איתה הכרתי את בעלי, ואין ספק שאת החוויה המתקנת שלי הרווחתי לגמרי ביושר.

שמלה ממחלקת בגדי ההריון של ASOS, כובע של גולף, שרשרת של zura שמפנקת באתר שלה את כל מי שמצטרפת למועדון החברות (בחינם) ב-30 ש"ח מתנה לקניית שרשרת מהאתר. בנוסף, כל קניה מזכה ב-5% הנחה לקניה הבאה. שווה!

הפוסט מוקדש באהבה והזדהות לכי מי שאי פעם נשבר לו הלב.