לשנה של התחדשות וחדשנות

3:31:00 PM


החודשים האחרונים היו מלאים בהתרחשויות חדשות ומרתקות: התחלתי לכתוב בחורים ברשת, אני בהריון, הכרתי המון אנשים חדשים: צלמים, מעצבות, חברות חדשות שגם הן כותבות, והתחלתי לפקוד אירועים מעניינים. אחד האירועים המעניינים התרחש השבוע במסגרת פסטיבל החדשות שהתקיים בתל אביב בין ה-6.9.15-12.9.15. במהלך הפסטיבל הוסבה שדרת רוטשילד ל"שדרת החדשנות" ולכל אורכה הוצבו שלל עמדות ודוכנים וביניהם תצוגת רובוטים, פינבול וירטואלי, אופני בועות ועוד. אני הגעתי לאירוע ה- Fashion Tech - אירוע שמציג מיזמים טכנולוגיים וסטארטאפים בתחום האופנה. אחד המיזמים המדליקים שצדו את תשומת ליבי הוא מיזם Out of X שמבוסס על שיטת מימון המונים במסגרתה מעצבים מכל העולם מציגים מוצר אופנה שהם מבקשים לייצר והמשתמש משלם על המוצר לפי מחיר סיטונאי ומקבל את המוצר במידה והמעצב מגיע ליעד. לאחר שהמוצר מגיע ליעד, אי אפשר לרכוש אותו במחיר המוזל אלא רק במחיר רגיל שהוא מטבע הדברים יקר יותר. שווה! עוד פיתוח שצד את עיני הוא אפליקציה מדליקה במיוחד לכל המכורות לקניות און ליין (כולל עבדתכם הנאמנה) בשם Nettelo [שכרגע זמינה רק באייפון ובתור אנדרואידית מושבעת אין לי אלא למחות על האפליה :-)] שסורקת את הגוף ומציגה אותו בתלת מימד באיכות גבוהה ומציגה את ההיקפים המדויקים כולל המרה משיטת מדידה אחת לאחרת.

עם לילו המקסימה הלוא היא The zigzag girl, אחת ה"חברות החדשות שגם הן כותבות" ;-)

במהלך האירוע הוצגה גם תצוגת אופנה של GeekChicTLV ו Fash&Tech בחסות ASUS שבה לקחה חלק גם גילדת המעצבים - ארגון שמאגד תחת גג אחד שלל מעצבים מקומיים ומוכשרים שמייצרים ומוכרים עיצוב ישראלי מקורי שלהם. לצערי המאוד רב, השילוב של ההריון עם האובך הכבד שנפל על כוחותינו גרם לי להראות ולהישמע כמו איש הפיל בהתקף קשה של ברונכיט. אחרי שהצלחתי להבהיל ילד קטן עם ההתנשפויות הכבדות שלי החלטתי שאין מנוס מלפרוש למקום שבו האבק אינו שוקע, ומיזוג האוויר פועל ולכן החמצתי את התצוגה.

מתוך התצוגה. צולם על ידי חגית סטיבנסקי

אלא שצדיקים כידוע מלאכתם נעשית בידי אחרים (היש צדיקה גדולה יותר מהריונית??) וההזדמנות ליהנות מהפריטים שהוצגו תצוגה (ועוד רבים אחרים) במקום ממוזג ונטול אבק ניתנה לי ביום שישי האחרון שבו התקיימה מכירה מיוחדת של גילדת המעצבים והכל בטווח מחירים שבין 60 ל- 350 ש"ח! זאת הייתה הזדמנות מצוינת להתחדש בשמלה לכבוד החג (שמלה שנראית עלי נפלא עם ההיריון, ותשמש אותי נהדר גם לאחריו, כי אין דבר מבאס יותר מלהשקיע בשמלת הריון שתהיה שמישה לעונה אחת בלבד) וצמיד עם הרבה אופי ונוכחות, ולצוות להם את השרשרת הנהדרת שקיבלתי ממעצבת התכשיטים זהר נתיב-גולן בעלת המותג zura.co.il שהיה לי הכבוד המאוד גדול לארח בפוסט הזה.








השרשרת של zura שמציעה מבצע שווה לכבוד ראש השנה שמסתיים היום - על כל קנייה צמיד במתנה. בנוסף, כל רכישה מזכה בנקודות לטובת הרכישה הבאה. השמלה המשגעת של לירון גזית והצמיד הנפלא של גלית רונדין. נעלי הברבור של שני בר. לכל המתעניינות מכירה נוספת של גילדת המעצבים צפויה להיערך בין 25.9 עד 5.10 בביתן 14 בנמל תל אביב (רחוב התערוכה 3 בכניסה שליד גלידת מונטנה). פרטים נוספים יועלו בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של גילדת המעצבים.

שנה נפלאה לכולנו. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר