לחגוג כמו שדיוניסוס ציווה

8:24:00 PM

ההריון הראשון שלי עבר עלי בהתרגשות רבה. למעט בחילות ועייפות בגבולות הסביר בשליש הראשון, הוא חלף בקלות, בהתרגשות וציפייה. כשנתבשרתי שאני צפויה להביא לעולם גברת והיצור שבבטן הפך מ"thing" ל"תינוקת" ההתרגשות גדלה עוד יותר. החל מהשלב הזה התחלתי לחשוב עליה, לדמיין אותה ולדבר איתה באופן קבוע. סביב שבוע 17 נדרשתי כמו טובות ורבות לפני לדילמת המלט גרסת ההריון: כן או לא מי שפיר. בסופו של דבר אחרי התלבטות לא מאוד ארוכה בחרתי ב"לא" מתוך אמונה מלאה שהכל יהיה בסדר. וכך המשכתי באופטימיות וקלילות עד ללידה (שהייתה הכל חוץ מקלילה אבל זה חומר עסיסי ומריר שימלא יום אחד פוסט משל עצמו...)

צילום: מיה חבושה
שמלה: פיו פיו

ההריון הזה היה כל מה שלא היה בהריון הקודם. המשותף היחיד הוא ההתרגשות הרבה שאחזה בי כשגיליתי שאני בהריון. שבוע אחר כך כבר הייתי עסוקה בקיום יחסים הדוקים מידי עם האסלה שנמשכו עד כמעט אמצע הדרך, ונפסקו רק אחרי שקיבלתי תרופת קסמים מהרופא שעשתה את העבודה אבל נחשבת שנויה במחלוקת בקרב רופאי הנשים. בנוסף, לצערי המאוד רב במקביל להריון שלי יותר מידי אנשים שיקרים לליבי מתוך סביבתי הקרובה נאלצו להתמודד עם אסונות אישיים כואבים שקשורים לאבדן של תינוקות ועוברים. 
גם ההריון שלי לא עבר בצורה משעממת מידי והחל מאמצע חודש שמיני גם אני נמצאת בשלל בדיקות ומעקבים והיום בשעה טובה עברתי את הבדיקה האחרונה (יש לקוות) שיצאה (טפו טפו, חמסה חמסה, חוט אדום וכל מה שעולה על דעתכם ובטוח לא יזיק) תקינה.
צילום: מיה חבושה
שמלה: יעל אדמוני

שלל התחושות והפחדים שליוו את החודשים האחרונים הובילו לכך שההריון הזה אופיין באיפוק בכל מה שקשור להיקשרות לתינוק. פחדתי לחשוב עליו, פחדתי לדמיין אותו, פחדתי לפנטז איך יהיה להחזיק אותו בזרועותי ולהביט בו בפעם הראשונה. אבל העובדה הפשוטה היא שהזמן עובר ואני כבר בתחילתו של שבוע 38 (אמצע חודש תשיעי) ושום דבר לא משנה את העובדה שבתוכי צומח תינוק חמוד, מקסים ונפלא (ואולי תפילותי תעננה ואזכה באחד שאוהב לישון או סתם לשכב בנחת בעגלה ולא מאמין בצרחות) ורגע לפני הסוף, הגיע הזמן לקחת נשימה עמוקה, להאמין שהכל בסדר ולחגוג כמו שדיוניסוס - אל הטבע והפריון שגם ידוע (כמוני) בחיבתו הרבה לכוס של יין, היה חוגג.

צילום: מיה חבושה
חולצה: שוגרדדי

צילום: מיה חבושה

כוס היין של דיוניסוס תיאלץ (לצערי הרב יש לציין) להמתין עוד קצת ועל חגיגת ההריון הזו הופקדה הצלמת הנפלאה מיה חבושה שהייתה לי הזכות המאוד גדולה להכיר במסגרת שיתוף הפעולה בפוסט הזה.

צילום: מיה חבושה

צילום: מיה חבושה

צילום: מיה חבושה

צילום: מיה חבושה

צילום: מיה חבושה

מוזמנים להתרשם מהעבודות הנפלאות של מיה בחשבון האינסטגרם שלה שיש בו חוץ מצילומי הריון נפלאים, גם צילומי בוק בת מצווה נפלאים במיוחד. 

המשך שבוע נפלא לכולם ובשורות טובות לכולנו. 


You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר