חצאית של פיות

10:08:00 PM

לפני עשור וטיפל'ה מצאתי בפאתי שינקין בחנות שכנראה כבר לא קיימת, חצאית קסומה, ורודה עם טול לבן ופרחוני מעליה. החצאית הושקה על ידי לראשונה לס.ד. בערב יום הכיפורים בשנת 2003, ביבנה בצומת הנגב פינת השפלה (כן, זאת מהשיר של שבק ס'). חברתי אליאן - שותפתי לסיור יום הכיפורים, נתנה לה את הכינוי "חצאית של פיות" ומאז זהו שמה. 

פיות היו ענין גדול אצלי. יש שיאמרו - אובססיה. מבלי להרבות בפרטים (משעשעים להפליא) אתמצת ואספר שבסופו של דבר זה מסתכם היום בשני קעקועים גדולים של פיות על הגוף: אחד על הגב והשני על הירך. מוסר ההשכל מהחוויה הוא תפילת תודה על כך שאלו ההחלטות הרות הגורל היחידות שלקחתי בגיל 18. מזל שכך ;-)

באותם ימים (גיל 23), אהבתי ללכת איתה עם גופיית סבא נטולת חזייה וכפכפי אצבע. אבל מה שנסלח בגיל 23, הופך לקטסטרופה בגיל 34, וכמו שאתם יכולים לראות, המראה לשמחתם של כולנו, התעדן. החצאית מתחברת לי לזכרונות מאוד טובים וכל פעם שאני לובשת אותה, עוברת בי תחושה נעימה של נוסטלגיה מתקתקה. במשך תקופה אחרי הלידה לא יכולתי ללבוש אותה, ושמחתי מאוד לגלות שלא איבדתי אותה (וגם לגלות שהצלחתי לרדת במשקל אחרי ההריון. תוצאה לא מובנית מאליה לכל מי שלא קוראים לה גל גדות), כי יש פריטים, שנועדו ללוות אותנו חיים שלמים (ואם לא שלמים, אז לפחות ארוכים מספיק...)











באווירת משק כנפי הפיה, אאחל לכולנו גמר חתימה טובה. 


You Might Also Like

1 תגובות

טופס יצירת קשר