חולצה מצוירת

9:38:00 PM

הרבה מעצבים נופלים למלכודת של עיצוב שמוגדר "סגנון אורבני". בתכל'ס, מדובר בערימה של בגדים בצבעים אחידים ומונוכורמטיים, בלי ייחוד מסוים ובלי צידוק לתג מחיר של 300 שקל על חולצה אפורה חלקה...

על רקע התופע הזאת, בולטת בייחודיות שלה מעצבת האופנה דינה גלס, שמצליחה בעיני לשמור על כתב יד ייחודי, צבעוני וססגוני מבלי ליפול לילדותיות. את החנות הקטנה והמטריפה שלה ברחוב נחמני בתל אביב גיליתי במקרה לפני כמה שנים, ואת הפריט הראשון שרכשתי שם הצגתי בפוסט הזה. הבעיה היא, שהעיצובים שלה לא מאוד נגישים. לא מבחינת הזמינות, ולא מבחינת המחיר. החנות בנחמני ממוקמת במקום בלי חניה, וחלק קטן מהבגדים נמכר ברשת רזילי במחיר גבוה עוד יותר מהמחיר בחנות (שגם שם הוא כנראה לא יהיה זול). לשמחתי הרבה לאחרונה גיליתי שיש לה גם חנות אינטרנטית במרמלדה מרקט והפריטים מגיעים בדואר שליחים עד הבית ללא עלות נוספת. בחנות האינטרנטית תמיד יש כמה פריטים בהנחה משמעותית וככה מצאתי את החולצה המקסימה הזו שקניתי לעצמי מתנה ליומהולדת עם גיפט קארד של מרמלדה מרקט ב-50% מהמחיר המקורי שלה. לא רע בסך הכל :-) 








חולצה של דינה גלס, מכנסיים של אלף אלף, נעליים של קאפל אוף, עגילים של אילי גורן, טבעת של מיכל נגרין מהימים שהיו לה שתי חנויות בלבד: בשינקין וברחובות (מוזמנים לחשב לבד כמה שנים חלפו מאז. בין הפותרים נכונה תוגרל אניציקלופדיית בריטניקה :-) ). 

חג שני שמח! 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר