גלאם וסטייל

2:18:00 PM

כשהייתי סטודנטית תפרנית וחסרת אמצעים, ביליתי חלק גדול מלילותי כמלצרית בגייז בר. באחת המשמרות הייתי עדה לאחת השיחות האינטקלטואליות והמרתקות ביותר שיצא לי לשמוע: שלושת שוכני השולחן ערכו השוואה מפורטת עד לפרטי פרטים בין סנדרה רינגלר (שהייתה כוכבת גדולה באותה תקופה בתכנית "המהפך") לבין שלי גפני. הדיון הפילוסופי הפך מהר מאוד לוויכוח קולני מפתיע ברצינותו ובסוף הוא נחתם במסקנה הבאה: לסנדרה יש סטייל, אבל לשלי יש גלאם. הגיוני. 
אז אם גלאם וסטייל הם ערובה להצלחה כמו של שלי גפני וסנדרה רינגלר אני חותמת עכשיו. בינתיים עד שתגיע אלי ההצלחה המטורפת, זו הפרשנות שלי לסטייל מלא גלאם. 








מכנסיים של ארמאני ג'ינס, חולצה של שוגרדדי, נעליים של קאפל אוף, תיק של מנגו (ישן), צמיד שחור מלונדון, הצמיד השני של הגר סתת, טבעת חותם של מילר. 

חג סוכות שמח, ולאלה מביניכם שכמוני יוצאים לחופשה ארוכה עד אחרי שמחת תורה:נצלו אותה היטב! 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר