מראה הזלמן

10:15:00 AM

מפתיע, אבל למרות הגנים הפולניים אני לא אוהבת לשבת לבד בחושך וגם לא מרבה להתלונן. נושא רגיש אחד בכל זאת מככב אצלי בעשיריה הפותחת של הקיטורים: הרגליים, ואם לדייק, העדרן של רגליים ארוכות ודקיקות. לענין הזה יש השפעה רבה על הבחירות האפנתיות שלי. נדיר מאוד לראות אותי לובשת שמלה או חצאית מיני, ורוב הבחירות שלי בפריטים חושפי רגליים מאופיינות בגזרות שמגיעות מתחת לברך, באופן שיוצר אשליה של רגל מעט יותר ארוכה. 

מהסיבה הזו מראה הזלמן חביב עלי במיוחד (מראה שכולל מכנסי ברמודה שמגיעות עד הברך כמילות השיר הפואטי של המשורר הלאומי "עממי": "זלמן יש לו מכנסיים מגיעות עד הברכיים..." ). את מראה הזלמן אימצתי לראשונה בגרסה החורפית שלו: מכנסיים עד הברכיים ומתחת גרביון ססגוני. בגרסה החורפית קל יותר ליצור אשלייה של רגליים עוד יותר ארוכות בשילוב גרביון עם פסים לאורך ונעלי סירה על עקב, אבל גם בגרסה הקייצית הוא מספק את הסחורה. 

ועל זה לא נותר לי אלא לאמץ לעצמי את התפילה הידועה של הא"א ולבקש מאחד אלוהינו שייתן לי את הכוח לקבל את מה שאין ביכולתי לשנות, אבל עד שזה יקרה, תודה לאלוהי האופנה (אנה ווינטור?)  והאשליות האופטיות שהוא ברא לנו ;-) 










מכנסי הזלמן בני כמעט 15 שנה, מבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר שהיה ממש בתחילת דרכו. הנעליים הנהדרות מהעונה האחרונה של קאפל אוף ונראו גם כאן. לא תאמינו כמה הן נוחות. הגופיה של אמריקן וינטאג', צמיד של הגר סתת מחנות האאוטלט שלה שברחוב לבונטין בתל אביב, השרשרת של דריוס. את משקפי השמש קניתי בחנות יד שניה בלונדון ולאחרונה מצאתי מוכר ב ebay שמוכר אותן בחנות שלו בקצת יותר מ-5 דולר! 

שיהיה סופשבוע נעים, ותודה רבה לענת על התמונות! 

You Might Also Like

1 תגובות

טופס יצירת קשר