Collar up!

9:29:00 AM

ליודעי דבר הביטוי Suit up חייב להעלות חיוך על השפתיים. הביטוי הוא פרי לשונו החדה של בארני סטינסון מהסדרה "איך פגשתי את אמא" שמשמעותו בתרגום חופשי "לבש את החליפה" או אם תרצו "תחלפו". בעוד שבארצות הברית נמצא עניבות וג'קטים בשפע, מדינתנו הלוהטת מאופיינת בקרוקס (והגיע הזמן שמישהו יטפל במחדל האופנתי הזה) והוויאנס ופחות במראה המעונב אבל אפילו אצלנו אפשר למצוא חולצות עם צווארונים. המותג הייחודי והמענין Neat מציע לנו אפשרות אחרת, שונה וייחודית: צווארונים מעוצבים עשויים מלאכת חייטות מופתית ונפלאה.

צילום: רונן וסקר




צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר

את הילה יחימוביץ' קדמון  - בעלת המותג וגם עיתונאית פרילנסרית בתחום האופנה, לייף סטייל, צרכנות ותרבות הכרתי בפייסבוק (בינינו, קשה שלא להבחין בה) ובהמשך התחלתי לפגוש באירועים. לאחרונה התוודעתי למותג הייחודי שלה והזמנתי אותה להתארח בהפקה מיוחדת תחת מצלמתו של הצלם המוכשר רונן וסקר. כמובן שלטובת ההפקה החלטנו To collar up מראש ועד צוואר.

מאיפה הגיע הרעיון הייחודי של עיצוב צווארונים?
הילה: רציתי להקים מותג אופנה שיתמקד באביזר ייחודי אחד שיש לו יכולת לשדרג כל מלתחה. אמנם משחקי שכבות יוצרים מראה מענין ושיקי אבל חולצה על גבי חולצה היא ענין מסורבל שלא מתאים כל כך לאקלים הארצישראלי. חשבתי איזה אביזר יכול לייצר ענין שיחליף את השכבות המסורבלות וכך הגיתי את רעיון הצווארונים שנלבשים מתחת לבגד ומתאימים לקשת רחבה של נשים: אלו שמחפשות את המראה המחויט, נשים שמתלבשות צנוע, או כל אחת שרוצה לשדרג את המראה ואפילו מתחת לטי שירט.

צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר
צילום: רונן וסקר

איך עובד תהליך היצירה שלך?
הילה: בשלהי המאה ה-19 באירופה (ובהמשך גם בארצות הברית) נלבשו ורסיות שונות של סינרים מתחת לשמלות. בדומה לאותם סינרים חיפשתי גם אני את הגזרה שתיתן מענה מלא, תתאים למגוון מבני גוף ולא "תקפוץ" מחוץ למחשוף ותהיה נוחה ללבישה כמו כל בגד תחתון. לא למדתי עיצוב באופן פורמאלי אבל היות שאני כתבת אופנה הכרתי את עולם האופנה ואת הנעשה בו, התייעצתי עם מומחים, למדתי את נושא הגזרות ועבדתי במשך חודשים עד שמצאתי את הגזרה המושלמת. בעלי הצטרף אף הוא לעסק ובזמן שאני אחראית על הפן העיצובי הוא אחראי על הפן הפיננסי והלוגיסטי.

צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר

מה נותן לך השראה?
הילה: שאלה קשה :-) אני מאוד אוהבת אדריכלות ויש לי חיבה עזה לבאוהאוסים. אני חסידה של סגנון מינימיליסטי ונקי אך אוהבת גם את האופנה, העיצוב, הקולנוע והמוזיקה של שנות ה-60 וה-70.

צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר

מה החזון שלך?
הילה: הייתי שמחה להתפס כאחד הגורמים המשפיעים על דפוסי הלבוש של המתלבשות שונות. כמו כל בעלת עסק גם אני הייתי רוצה שהפריט שלי ייתפס כפריט חובה בכל ארון בדומה לשמלה השחורה הקטנה או חולצה לבנה מכופתרת.

צילום: רונן וסקר

צילום: רונן וסקר

ולסיום שאלה שאני בטוחה שכל קורא שואל את עצמו כרגע. אמרו לך פעם שאת דומה לאן התאווי ב"שטן לובשת פראדה"?
הילה (צוחקת): פעם אבא שלי התבלבל והסתכל על תמונה שלה וחשב שאני זו היא. זאת כמובן מחמאה גדולה אבל אני לא רואה את הדמיון.


על ההפקה המושקעת והנפלאה פיקד בכשרון רב הצלם רונן וסקר שמתמחה בצילומים ייחודיים ובין היתר צילומי ילדים, משפחה ובוק בת מצווה.




You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר