אצטרובל על גג תל אביב

9:44:00 PM

תכירו את אפרת. אחת המעצבות הצעירות והמגניבות שהייתה לי הזכות לפגוש ובעלת אחד המותגים המעניינים בנוף העיצוב האורבני המקומי - "אצטרובל".

קוראי המתמידים (כפרה עליהם) מכירים את דעתי על האופנה המקומית והנפלאה שיש לנו בארץ ויודעים שאני אוהבת לתת בבלוג במה לעיצובים הנפלאים הללו. אפרת רק בת 25 וכבר שופעת אמביציה, כשרון ויצירתיות שלא היו מביישים את המעצבים הותיקים והמנוסים. וכאילו שזה לא מספיק היא גם זכתה בפרס הגדול שברולטת הגנים שכולל שיער חלומי ורגליים ארוכות ודקיקות והיא נראית כמו הפרזנטורית המוצלחת ביותר שהמותג הייחודי והמענין שלה יכול היה למצוא. 

אפרת מגדירה את הסגנון שלה כ"אתנו אורבניקה" - סגנון שהתפתח בעקבות החוויות שלה מנסיעותיה להודו והוא משקף את החיבור בין האתני שבטי לתל אביבי האורבני. האני מאמין של אפרת הוא ש"הרמה של הבגד היא פונקציה של הזיעה שהושקעה בו" וכל פריט שלה הוא וואן פיס אותו היא מעצבת, מדגמת, תופרת, צובעת בעצמה את הבד, רוקמת, סורגת ומשתמשת בדפוס משי. נפגשנו על גג ביתה המדליק באזור נחלת בנימין ביחד עם הצלמת המאוד מוכשרת מיה חבושה (שעליה עוד יסופר בהמשך), לסשן בנות שכלל 3 סטים שונים כולם פרי עיצובה של אפרת. מאחורי כל אחד מהפריטים הנפלאים שצילמנו עומדים השראה וסיפור.


אפרת: "שמלת השיפון היא אחד הפריטים האהובים עלי בגלל השקיפות שלה. אפשר ללבוש אותה כשמלה או כטוניקה ולשחק עם הפריטים מתחת שמשתלבים עם השקיפות שלה. היא גם נראית נפלא על אישה בהריון :-). הטייטס השחור הוא חלק מסדרה בת שלושה סאמפלים שהדפסתי באופן ידני בדפוס משי. את הלוטוסים המאוירים ציירתי בעצמי כשחזרתי מהודו לפני כשנה. אני אוהבת את פרחי הלוטוס. משהו בעדינות ובסימטריה שלהם שובה אותי בכל פעם מחדש."



אפרת: "השמלה השחורה הסתובבה לי בראש הרבה זמן. ההשראה שממנה יצרתי אותה היא עולם המכשפות והמסתורין הנשי שבהשפעתו אני יוצרת הרבה. הסגנון שלה הוא בוהו שיק אתני וייחודי."
אפרת: "החולצות האפריקאיות הן חלק מהקולקציה החדשה שלי והן מושפעות מעולם הוודו ומהתרבות והאמנות האפריקנית: ממיסטיקה עממית, סמלים, קמעות וטקסטילים מסורתיים, דרך שנות ה-20 בהארלם שנקראו "הארלם רנסנס" והתאפיינו בפריחה תרבותית של האפרו-אמריקנים בתחום המחול, השירה והתאטרון. השפעה נוספת היא מכיוונם של האמנים של שנות ה-60 כמו האחד והיחיד ג'ימי הנדריקס וילדי הפרחים."



אפרת: "הטוניקה והטייטס הם שני פריטים שנוצרו בהשראת תנועה. הטוניקה היא פריט חדש שעיצבתי לעצמי אחרי שהרגשתי שבתקופה האחרונה "הסנדלר הולך יותר מידי יחף". יצרתי אותה מאחד הבדים האהובים עלי - ויסקוזה שהוא בד טבעי ומלטף  עם הדפס של פילים שאני מאוד מאוד אוהבת.
הטייטס הוא חלק ממיני קולקציה שעיצבתי בקיץ הקודם בשם "Animal instincts" שכללה חמישה פריטים, וסטים וטייטסים שלשמחתי נחטפו תוך זמן קצר. הטייטס האפור הוא היחיד שנשאר מהקולקציה הזו."


אפרת: "הבדים הצבעוניים הם בדים אפריקאיים יחודיים שיובאו במיוחד מגאנה לתל אביב והם יוצרו בטכניקה של הדפס שעווה."



הסטודיו של אפרת נבחר ביחד עם סטודיואים נוספים להשתתף במסגרת אירועי "מחוץ למסלול" שיתקיימו כחלק ממכלול אירועי "שבוע האופנה" של תל אביב. האירוע נערך ביוזמת איגוד הטקסטיל הישראלי ומטרתו לחשוף את הקהל למעצבים עצמאיים שפועלית תחת מותגים עצמאיים קטנים ומיוחדים. במסגרת האירוע אפרת תשמח לארח אתכם בסטודיו שלה ברחוב טשרניחובסקי 10 בתל אביב בימים 22.10-23.10 (חמישי ושישי) במסגרתם יוצעו הפריטים היפהפיים שלה למכירה בהנחה של עד 50%. מי שיגיע יזכה לראות את אפרת בעיצומה של עבודה על סאמפלים לחורף, עבודת הדפסה ורקמה בטכניקות מסורתיות וגם הרבה מצב רוח טוב. 
חוץ מזה תוכלו למצוא את הפריטים שלה גם בחנות המקוונת שלה ב- Etsy ולעקוב אחריה בפייסבוק ובאינסטגרם.

                                                                          צילום: מיה חבושה

את התמונות המשגעות צילמה מיה חבושה צלמת מחוננת שמתמחה בצילומי הריון, משפחה, בוק בת מצווה וצילומי זוגיות, ולשמחתי הרבה נעתרה לבקשתי לתרום את כשרונה הרב לטובת הצילומים שלנו. גם אתם מוזמנים להנות מהכישרון שלה בעמוד הפייסבוק שלה, בחשבון האינסטגרם שלה, ומוזמנים ליצור איתה קשר לצורך צילומים במייל maya.havusha@gmail.com.   

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר