חופש!!!!!

8:18:00 PM

הגיע הזמן הזה בשנה של החופשה השנתית המשפחתית שלנו בחופי קוס הנפלאים ביוון. זאת השנה השלישית שאנחנו נוסעים לאותו המקום, כי סוס מנצח לא מחליפים. אבל השנה התווסף לו אתגר נוסף - ההריון. יש נשים שמעוררות את פליאתי, קינאתי ושנאתי שההריון עובר עליהן במנעמים - הן לא סובלות מבחילות, קורנות כל ההריון, קלילות ואנרגטיות ומלאות בתחושת הפלא האלוהי. ומצד שני - יש אותי- הקאות בלתי פוסקות משבוע 5, הורמונלית, עצבנית, עייפה ונשבעת לעצמי ולכל מי שעוד מוכן לשמוע: Never again! 
הטיסה הייתה מאתגרת, המטוס יצא באיחור ובילינו במשך חצי שעה נוספת בתוך מטוס קטן ומחניק, מלא עד אפס מקום וסגור, עם ילדה שלאט לאט איבדה סבלנות, ואמא הריונית שלא הצליחה לגלות ולו שמץ של בגרות ואיבדה את הסבלנות הרבה יותר מהר ממנה. 
אבל בשעה טובה הגענו למלון, ולנוף הקסום הזה שנשקף מהמרפסת של החדר שגורם אפילו לציניקנית קוטרית כמוני לקחת נשימה עמוקה, לחייך ולהודות לרגע על כל הטוב הזה. ואם לצטט את קוקו שאנל: "הדברים היפים ביותר בעולם הם בחינם. הדברים השניים היפים בעולם הם מאוד מאוד יקרים."






חולצה של מעיין פז, מכנסיים של אלף אלף, נעליים של שילה, סיכה מ"העולם המופלא של גיא גיל", משקפי שמש מ- ebay.

הדודה מצולמת מצלמת. 

כי אם כבר רטרו אז עד הסוף. 

בגד ים ופראו מאלי אקספרס, כובע של גולף. 





נשארה לנו עוד יממה וחצי בגן עדן, ואז ימים אחרונים של אוגוסט והסתגלות מחודשת לגן. תחושת החופש בדרך כלל נוטה להתפוגג מאוד מהר ברגע שחוזרים לשגרה אבל היי, שנה חדשה בפתח, אז מוכרחים להיות שמח. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר