דברים ששמחו אותי החודש

2:18:00 PM



מגפונים

כל ג'נקי של אופנה מכיר את הרגע הזה, שבו העיניים נפגשות ונעצרות על פריט אחד מושלם. הנשימה נעתקת, הלב דופק ובראש יש מחשבה אחת בלבד: חייבת להשיג!



החודש גם אני חוויתי רגע כזה, כשבשיטוט מקרי בקטלוג של Xnet נתקלתי במגפון המושלם של United Nude שבמקור עלה 1,000 ש"ח, וזוגות אחרונים נמכרו בשליש מחיר. אז רכשתי אותם בצבע כסוף, במידה שהיא לא המידה המדויקת שלי, אבל הם כל כך כל כך כל כך יפים, שנשבעתי להתרגל :-)



וזו הצעת ההגשה שלי, שהולכת נהדר עם הרבה אלכוהול, כמו שניכר מהתמונה שצולמה באחת וחצי לפנות בוקר בקור מקפיא:



שמלה של אלף אלף, גרביון צבעוני ושרשרת של מנגו (ישנה מאוד, שעלתה 30 שקל).  outfit שעושה הרבה כבוד למגפיים. 


שמן גוף:

אומרים ש you cant have it all. מי שאומר את זה, לא מכיר את שמן הגוף של "עומר הגליל" שנמכר בעדן טבע מרקט. 



בבקבוקון הקסמים הזה יש פשוט הכל: רכיבים טבעיים בלבד, מוצר ישראלי, הסימון של "סחר הוגן", לא נוסה על בעלי חיים והריח פשוט נפלא. וגם המחיר מפתיע: 37 ש"ח. 
הוא מגיע בשלל ריחות, אני בחרתי ביסמין, וכשהתעוררתי בבוקר אחרי שמרחתי אותו לפני השינה, הריח עדיין נשאר. אושר צרוף. 


ולסיום, אשאיר אתכם עם הקליפ היפהפה הזה של גיל דואק " לתפוס את החלום"










You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר