יומהולדת לאמא

3:31:00 PM

היום הוא יום עם משמעות מיוחדת עבורי. יומההולדת של אמא שלי, שנפטרה ב- 2009. אמא שלי הייתה אחד האנשים הזוהרים והכריזמטים שפגשתי, יפהפיה עם חוש סטייל ויכולות עיצוב נהדרות. היא אהבה לחגוג את החיים, ולפני שנפטרה, ביקשה שבשבעה ובאזכרות לא נהיה עצובים אלא נחגוג לזכרה, כפי שהיא חגגה בחייה. 
חשבתי הרבה איך הכי נכון לי להתלבש היום ובחרתי בקומבינציה הזאת:


בחרתי בחולצת גולף שחורה של נופר גלפז, מכנסיים ושרשרת שנרכשו במכירה של המרכז לסיוע לנפגעי תקיפה מינית ונראו גם כאן, גרביון של זוהרה ונעלי אוקספורד שחורות. אני מרגישה שיש בתלבושת שילוב של הכאב, האבל והגעגוע, האהבה והאמירה האופנתית שהיא כל כך אמא שלי. 

גם אמא שלי הייתה חובבת גדולה של גרביונים מיוחדים ומגוונים, ובהשראתה, התחלתי בגיל 16 אוסף מכובד ביותר של גרביונים. הזדמנות להגיד כמה מילים על מותג הגרביונים "זוהרה" - אחת החלוצות בארץ של גרביונים מצוירים. מחדשת מידי שנה את הקולקציה שלה והגרביונים שלה עבים, חזקים ומאוד נעימים על הגוף. 

וככה זה נראה מקרוב:


איזה כיף שיצאה לה השמש! שתהיה לכולנו שבת שלום. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר