חתולות על גג תל אביבי לוהט

8:01:00 PM

הגוף שלי יצר חיים. פעמיים. מתחת לכל הקיטורים, הציניות ושאר האמירות שאני חולקת אתכם ברגעי הקושי (או סתם כדי להצחיק) מדובר במשהו נפלא, מופלא ופלאי. הבעיה היא שכל הפלא הזה מגיע בעסקת חבילה עם קילוגרמים עודפים שמסרבים בעקשנות לרדת, עודפי עור שמספיקים ליצור עוד ילד (או שניים), סימני מתיחה ושאר ניסים ונפלאות. ועוד לא דיברנו על בעיות האינסטלציה הנלוות לכל הפלא הזה והמבינה תבין... פעם בעבר הלא כל כך רחוק מעבר לערי החושך בעולם שכולו שעות שינה רציפות, יכולתי ללבוש כמעט כל בגד או גזרה שרציתי ומנעד המידות בארון שלי נע ונד בין 34 בתקופותי הרזות ל-36 בתקופות שבהן התענגתי על שוקולד ברוחב לב. שני הריונות אחר כך וגם אינספור התנשפויות במסלול הריצה בהרצליה אני עדיין אוחזת במידה גדולה יותר ובוחרת בבגדים שמאופיינים באותן גזרות ספציפיות שיודעות להחמיא למבנה החדש. 
וזאת בדיוק הסיבה שהיום הרבה יותר מפעם, אני מעריכה מעצבות שמבינות את גוף האישה באשר הוא ויודעות לעצב בגדים לנשים אמיתיות ולא לדוגמניות שמבנה הגוף שלהן מייצג פלח קטן מאוד מאוכלוסיית הנשים. כזה הוא מותג האופנה של לירון הורוביץ העונה לשם Onchiq שגיליתי במקרה באינסטגרם כשאחת הבלוגריות האהובות עלי kimoorella העלתה פוסט לבושה באחת השמלות הנפלאות שלה. בהתלהבות רבה עטתי על האינסטגרם של לירון והתחלתי לרייר כאחרונת הסטוקריות על כל תמונה בפיד שלה. הצלחתי לצוד את תשומת ליבה של לירון שנכנסה בתגובה לפיד שלי וכך גילינו האחת את נמשי השניה.







מאוהבות זו בפועלה של זו, החלטנו לשתף פעולה תחת קונספט שיציג את הורסטיליות שבעיצובים של לירון שמתאימים למגוון של נשים בעלות מבני גוף שונים. לירון הציעה לצרף את הבלוגרית הנפלאה אביגיל מהבלוג בגד כפת. אביגיל בורכה בפה מפיק מרגליות ורגליים ארוכות ודקיקות. בנסיבות אחרות במקום פוסט משותף היא הייתה זוכה ממני לטקס וודו שלא בידיעתה (אל תתנו לחיוך להטעות אתכם - אני קנאית חסרת תקנה) אבל בזכות אופיה השובה ולשונה השנונה שעושה לי את מה שעושה ג'ורג' קלוני לנשים לא יכולתי שלא להתלהב. וכך נפגשנו שלושתנו תחת ניצוחה של הצלמת הנפלאה טל צבר וגילינו שהשילוב של ארבעתנו יחדיו על גג תל אביבי לוהט עם אלכוהול מתבקש מוציא מארבעתנו לשון מטונפת משל היינו ימאי שיכור. אז אם תהיתם מה מקור החיוך דעו כי זה אינו האלכוהול אלא הבושה.







אביגיל והרגליים.




חם ולוהט.



ועכשיו לחלק שבו אתן נהנות.

בימים אלה מתנהלת מכירת סוף עונה אטרקטיבית ביותר בחנות האינטרנטית של  onchiq באתר Etsy ואתן הקוראות נהנות מהנחה נוספת בשיעור 10% על מחירי סוף העונה (מה שמכונה בעגה "כפל מבצעים" ;-)  ). כדי להנות מההנחה תתבקשו להכניס את הקוד TALTALIMSEPTEMBER16. ההטבה תהיה בתוקף עד סוף חודש ספטמבר. משלוח השמלות בדואר רשום - בחינם.

No time like the present כדי לפרגן לעצמנו מתנה שווה לחג.


You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר