yes I can

8:37:00 PM

כמעט 8 שבועות חלפו מאז הלידה והגיע הזמן להוציא שנורקל חזרה לחיים, ומה מתאים יותר לאירוע הראשון אליו אני יוצאת מאשר אירוע של yes לרגל השקת מהלך ייחודי לילדי הגן בשיתוף מכון אדלר. בגלל שזו היציאה הראשונה שלי מאז הלידה התרגשתי כמו טינאיג'רית לפני הפרום ועסקתי הרבה בשאלה הרת הגורל "מה ללבוש או לא ללבוש" (כי זאת השאלה). בגלל שהאירוע כלל גם הרצאה של אחת המנחות ממכון אדלר עשיתי שיעורי בית ואפילו שיגרתי מראש שאלה חינוכית. בקיצור, אמא למופת.

בימים אינטנסיביים ומחוסרי שינה אלו אני הופכת לדלעת סביב השעה 21:30 ומרפי כהרגלו עבד גם הפעם ולילה לפני המאורע הקטנצ'יק החליט להתעלות על עצמו אפילו יותר מהרגיל ולדאוג ללילה לבן מה שהוביל להתלבטות האם לא לבטל את השתתפותי לטובת עוד קצת שינה יקרה מפז אבל בחרתי בצעד אמיץ (מחוזק בכוסות קפה) בכל זאת לצאת ואפילו חטאתי בגילטי פלז'ר ואחרי שביליתי את היום בשאיבת חלב התפנקתי בכוס של יין לשמח לבבי.

האירוע הוא לכבוד המהלך הייחודי שמשיקה yes בשיתוף פעולה עם מכון אדלר ובהתאם לתכנית הלימודים של הגנים תחת השם (המצוין) "yes עם מי לגדול". מדובר בספריית תכנים ייחודית המיועדת לילדי גן בגילאי 3-6 וגם להורים. yes השקיעה מחשבה רבה באיסוף ויצירת תכנים איכותיים במיוחד (כולל הפקות מקור) שבאים לענות על הצורך של הורים שמצד אחד מאפשרים לילדיהם לצפות בטלוויזיה (וביניהם גם אני) ומצד שני חוששים לגבי איכות התכנים שיש כיום. כדי לענות על הצורך הוכנסו תכנים איכותיים בלבד בעלי ערך לימודי ובהתאם לתכנית הלימוד של הגנים ושילבו תכנים חוויתיים ולימודיים כאשר לצד התכניות הושקו גם אפליקציות לימודיות חינמיות. גם על ההורים חשבו ובמסגרת ספריית התכנים ישנן הרצאות רבות ומגוונות של מכון אדלר. המהלך "yes עם מי לגדול" יעלה החל מה-1.3.


בעלי היקר התגייס כדי שאוכל לצאת ועשה את טבילת האש הראשונה שלו כשנשאר פעם ראשונה לבד עם שני הילדים והשכיב אותם לישון - משימה הרבה יותר מורכבת ממה שהיא נשמעת אבל הוא עמד בה בגבורה רבה. האירוע נחתם בסטנד אפ של רשף לוי שיש לו 7 ילדים! ואם ברשפים נפלה שלהבת מה תגיד אזובת הקיר עם שני ילדים בלבד?? זהו - לא עוד תלונות. לפחות עד מחר ;-).

לאירוע הגעתי באיחור שחרג מגדר האופנתי ולכן לא הספקתי לצלם את מה שלבשתי וגם לא את חברותי וקולגותיי הבלוגריות היפות לילו פניקס, אירה קרקובסקי מהבלוג אוממי ואפרת נומברג יונגר ההריונית הכי יפה בסביבה.

אירה מתעדת את רשף לוי מפיל אותנו.


ובכל זאת טעימה קטנה ממה שנעלתי

נעליים של  coupleof

ומה שענדתי
טבעת של פנדורה

טבעת של תכשיטי בר-דור

כמעט סופשבוע נפלא לכולם. 

  

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר