והפעם, פוסט אופנה

8:52:00 AM

אחרי חודש שלם שבו הפוסטים שלי התמקדו בחוויותי מחופשת הלידה ותמונות שהתמקדו בעיקר בשגרה שלי עם העולל הקטן, התגעגעתי לכתיבה על אופנה נטו. שלא תבינו אותי לא נכון: אני נהנית עד בלי די לשתף בשגרת היום יום (הדי מעייפת יש לומר) מחופשת הלידה אבל אילו יכולתי הייתי מתבלת כל אחד מהפוסטים בשלל צילומי אופנה מרהיבים אבל עד שהעולל ילמד להחזיק מצלמה נאלצים צילומי האופנה להמתין לימים שבהם יש לי את מי לסנג'ר כדי ללחוץ על הקליק. 


והפעם בתפקיד הסנג'ר החבר היקר אהוד שהגיע לביקור מולדת קצר משוויץ וללא ספק יודע להחזיק מצלמה ולמחות במחי לחיצת כפתור את מראה ה"לא ישנתי כבר חודש יותר מארבע שעות רצופות". כבוד!


עם בואו הביא איתו אהוד קצת קור שוויצרי והשבוע הזה הוא ללא ספק הזדמנות נפלאה להוציא את מעיל ה(דמוי) פרווה מהארון ולהתהלך איתו משל הייתי אשת אוליגרך.





מזל שלא צריך בעל אוליגרך כדי להתהדר בפריטים יפים, וכל אחד מהפריטים פה נרכש במחיר שווה לכל כיס. המעיל מ H&M ועלה 150 ש"ח. הסווטשירט המחמם והכיפי הוא של המעצבת דינה גלס שאמנם הבגדים שלה עולים יותר מהבגדים הנמכרים ברשתות אבל מידי עונה היא עושה סייל ממש ממש שווה שהופך את המחירים לזמינים. טייטס הזברה שנראה כאילו נלקח היישר מהניינטיז עלה 50 ש"ח בדוכן באלנבי. יש שיאמרו שהוא מזכיר מעט את פגי בנדי אבל בעיני הוא משתלב מצוין עם הפרינט של השרוולים של החולצה אבל חשוב מזה: כשהקטן פלט עלי בחוסר נימוס את ארוחת הצהריים גיליתי שהטייטס גם מתנקה בקלות. בימים בלתי צפויים אלה אין ספק שמדובר ביתרון בל יתואר.



אסיים ברגע של קיטש (אני מאשימה את ההורמונים): שום סכום כסף שבעולם לא יכול להחליף רגע כזה (אבל לטובת הקוראת אראלה, זה לא אומר שאסנן את השיחה שלך כשתואילי סוף סוף להתקשר).




You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר