הסיפור על בלוגרית, מעצבת מדליקה וצלם חתיך ומחונן - חלק שני

8:43:00 PM

לפני כמה חודשים, כשהבטן הייתה עוד קטנה ויכולתי לשרוך בעצמי את השרוכים בנעליים (אך... אלוהי הפרטים הקטנים), העליתי את שיתוף הפעולה המשולש הראשון שלי ביחד עם מעצבת התכשיטים הנפלאה זהר נתיב גולן והצלם בעל עדשת הזהב דויד בן-שימול. בגלל שהאיוונט היה עבורי מיוחד במינו, התרגשתי מאוד לפני הצילומים ולא הייתה שמחה ממני לגלות שהכימיה בין שלושתנו הייתה פשוט נפלאה. עוד לא נוצרה המצלמה שיכולה לזייף כימיה אמיתית וכשזה עובד זה ניכר ויוצא החוצה מהתמונה. האנרגיות המדהימות של זהר והקסם של דויד ניכרים בעיני (הבלתי משוחדות כמובן) בהפקה המיוחדת. כמות התלבושות שהחלפנו וכמות התמונות הנפלאות שצולמו הייתה גדולה מלהכניס בפוסט אחד ולכן שמרתי את הדובדבן הזה לפוסט המשך. 


נעליים: United Nude


הפוסט המקורי עלה ב-1.9.15 וחשבתי שזו הזדמנות מצוינת לבדוק מה בינתיים התחדש אצל חברי המוכשרים והיצירתיים. זה מה שהיה להם לספר.


זהר: בימים אלו אני עובדת על קולקציית החורף שלי שאמורה לצאת בתחילת דצמבר. הקולקציה החדשה תכלול טכניקה ייחודית שמשלבת שרשראות פרנזים בצבעי העונה החורפית: אפור, שחור, בורדו וירוק זית אבל כחובבת מושבעת של צבעוניות לשיפור מצב הרוח גם בקולקציה הזו לא אקפח את הצבע.

טיזר ראשון מתוך הקולקציה החדשה

לרגל העלאת הקולקציה אני עורכת בעמוד הפייסבוק שלי הגרלה שווה במסגרתה אחלק שתי שרשראות כאלו במתנה. כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לעמוד הפייסבוק של שם המותג Zura ולרשום בפוסט עם מי היית רוצה לזכות. ההגרלה פתוחה עד ליום 22.11.15.






דויד: בתור חובב מושבע של צילומי רחוב, בחודשים האחרונים עברתי על לא מעט תמונות שצילמתי מרחבי העולם, ערכתי אותן, והעלתי לגלריה שלי באינסטגרם. התמונות האלו ממלאות אותי בהמון השראה ואני נהנה להסתכל עליהן כל פעם מחדש. אני אוהב את הידיעה שתמונה שצילמתי לפני מספר שנים עדיין מצליחה להעביר את הסיפור שניסיתי להעביר.



בנוסף הייתה לי הזכות המאוד גדולה לצלם לראשונה בוק אישי וליצור הזדמנויות חדשות עם אנשים מקסימים, חוויות נפלאות שאשמח לחזור עליהן שוב.






אתם מוזמנים להנות מגלריית האינסטגרם הנפלאה של דויד וגם לפנות אליו למייל: davidbsphotography@gmail.com להזמנת צילומים, צילומי בוק אישיים ושיתופי פעולה.


אז עד הפעם הבאה, אשאיר אתכם עם זה.



You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר