מי שמביט בי מאחור

6:40:00 PM

בסיומו של החודש השביעי להריון בזמן שאני סובלת משלל תסמיני הריון שגורמים לי להטיל ספק ביכולת קבלת ההחלטות שלי (כמו איך לעזאזל הסכמתי לעבור את זה שוב??), אני שואבת מעט נחמה מאנשים שאומרים לי שמאחורה אני בכלל לא נראית בהריון. או במילים אחרות: האחוריים (עדיין) לא מעידים על המשקולת הנסחבת מלפנים. אני הילה ואני שטחית. נעים להכיר. הפעם לפחות יש לי תירוץ: אני חודשיים לפני לידה So give me a fucking break.



הקורא התמים שעוקב אחר הפוסטים האחרונים שלי עשוי לקבל את הרושם המוטעה לפיו אני מבלה את ההריון בשלל אירועים, יציאות וחגיגות כשבעצם, כל רצוני הוא לרבוץ לי על הספה ולתפוח בשקט. אבל החיים רווי שמחות קטנות (וטוב שכך) והאופציה של להסתגר במערה במשך 9 חודשים איננה פרקטית כלל ועיקר. הפעם, יצאנו לחגוג יומהולדת לחברה חניתה זוגתו של אבי במסעדת התרנגול הכחול שסיפקה תאורה אפלולית שהחזירה אותי לרגע לעידן אחר רווי ביציאות ליליות, אבל חשוב מזה, התאורה מצעירה בחמש שנים לפחות.





שמלה - סבינה, שרשרת - פאולה ביאנקו

חוץ מזה אם הייתי מסתגרת במאורה הבייתית, לא הייתי יכולה להציג לכם את קישוט היד החדש שלי מאפרת קסוטו. רק בשביל זה היה שווה לצאת מהבית ולסבול שעתיים בשקט על כיסא עץ לא נוח בעליל.


אבל החברה הייתה נאה בעינינו, וגם האוכל ערב לחכנו הבעייתי שמורכב מקרניבורים, טבעוניים, צמחוניים ומקפידי בשר חלב. חוץ מזה סתיו הייתה מבסוטה, אז מה בעצם, מה עוד צריך? (למקרה שתהיתם, להלן רשימת ה"מה עוד צריך": אמא מבסוטה, אבא מבסוט, יותר שעות שינה, חדר ארונות, מחליק קמטים וגם כסף אף פעם לא מזיק).


הזדמנות טובה להזכיר לכן על ההגרלה השווה שלנו שבה יחולקו 2 שרשראות שוות במיוחד של המעצבת עילית שר. השרשראות יכולות להיות שלכן אם תבצעו 2 פעולות פשוטות:
1. לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של עילית.
2. להיכנס לעמוד הפייסבוק של תלתלים או לעמוד הפייסבוק של passionista ולכתוב לנו מתחת לפוסט שמציג את ההגרלה שעשיתן לייק (כדי שנדע להכניס אתכן להגרלה) ואם אתן רוצות, יכולות גם לרשום או לתייג את שם החברה שאיתה היית רוצה לזכות.

אפשר להשתתף בהגרלה עד ליום 18.11.15 בשעה 16:00. בהצלחה!




  

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר