H&M המצפון של

8:00:00 AM

אם אפשר היה להמיר את כמות הדיו האלקטרונית שנשפכה ברחבי הרשת על קולקציית ה- Conscious של ענקית האפנה H&M לכדי מזון, אולי הדוגמניות שהציגו אותה לא היו נראות כל כך מורעבות. 
ועכשיו ברצינות, בשנים האחרונות השקיעה H&M מאמצים ניכרים בשיפור יחסי הציבור שלה ומיתוגה כחברה בעלת ערכים. אחת הדרכים שבהן היא עושה את זה, היא על ידי השקת קולקציית Conscious שקיבלה קטגוריה מיוחדת באתר של החברה וזה מה שענקית האפנה כתבה:


"Looking good should do good too. That`s what H&M Conscious is all about - it`s our promise to bring you more fashion choices that are good for people, the planet and your wallet."

 H&M הפנימה את מה שביבי נתניהו למד מזמן- לציבור זכרון קצר. וכך, במטה עשוי בד ממוחזר, הצליחה ענקית האפנה להשכיח מספר שערוריות גדולות שדבקו בה, כמו למשל, ההתעלפות ההמונית של 284 עובדים במפעל שלה בקמבודיה בשנת 2011. 
אבל לא באתי להטיף, וגם אני, כידוע, סאקרית של אופנה מיוחדת במחיר שווה לכל כיס, נפלתי שבי אחר יופיה של הקולקציה, ורכשתי את החצאית הזו. בהיעדר האמצעים הפיננסיים שהייתי רוצה שיהיו לי, אשאיר בשלב זה את המחאה לאחרים. 



זה לא מטוס ולא ציפור. אלו רק התלתלים שלי חולפים עם הרוח :-)


זה רק נראה כאילו אני מציגה בפניכם חזה, כשעצם אני מראה לכם את השרשרת שהיא המתנה הראשונה שקיבלתי אי פעם מבעלי ליום ההולדת לפני 9 שנים כשעברנו לגור יחד.  





חצאית של H&M, נעליים של Ladila שלאחרונה מככבות כמעט בכל פוסט כי הן כל כך נוחות. שרשרת ישנה מה- T-market, משקפי שמש מחנות יד שניה במאסטרדם. 

השבוע העלתי כתבה חדשה ושלישית במספר ל"חורים ברשת", שעוסקת בקצת טראש צהבהב, משעשע ובלתי מזיק. אשמח מאוד אם תיכנסו ותקראו, ואשמח עוד יותר לשמוע מה חשבתם (באמת!). 

סופשבוע נעים. 

You Might Also Like

4 תגובות

טופס יצירת קשר