מה ללבוש לשבועות - הצעת הגשה חתרנית

7:53:00 PM

שלל ההפקות הלבנות שמקיפות אותנו מכל כיוון אפשרי לקראת חג השבועות הבא עלינו לטובה, הוציאו ממני את הילדה המרדנית שבי - זאת שמאוד מאוד רוצה לעשות דווקא. אז נכון שלא בדיוק מדובר במחאת המאה, ובטח לא כזו שתשאיר חותם עמוק בעולם אחרי לכתי, אבל היי, גם רומא לא נבנתה ביום אחד. היום זו מחאה אופנתית - ומחר - העולם! ובכן גבירותי ורבותיי, מתכבדת להציע רעיון מהפכני - השנה בחג השבועות כולנו שוברים את שגעת הלבן וממירים באלטרנטיבה אחרת - איש איש כפי ארונו, טעמו ובחירותו. ולמי שבכל זאת מתקשה לוותר על חיבתה ללבן הא לך הצעה מעט מרושעת - כידוע, עונת החתונות בפתח וייתכן שהוזמנת לחתונה שבה הכלה אינה יקרה לליבך. ליבשי נא אם כן את מחלצותיך הלבנות לאירוע, ודאגי לתעד את מבטה רושף הגיצים של הכלה כשמבטה פוגש בשמלתך. את התוצאה - העלי לפייס כמובן. ומה תרוויחי? חוץ מרגע של שמחה קלה לאיד ייתכן ולא תוזמני יותר לחתונות. חשבי כמה כסף זה יחסוך לך! 











חצאית של Sisterm ונראתה גם כאן חולצה היסטרית של H&M שהקטנה שלי מצאה לי והציעה שאמדוד (כי לסטייל אין גיל). התיק של דניאלה להבי. 


חדי העין ביניכם וודאי הבחינו באמירה האופנתית של הגברת הצעירה, שלמרות גילה הרך (שנתיים וחצי) בחרה כל אחד מהפריטים שעליה בעצמה - כולל הצמיד, שנבחר על ידה בעיקר בגלל הצבע, וקצת פחות בגלל האמירה (vegan (friendly. 

לסיום, מזמינה אתכם לקרוא את הכתבה האחרונה שלי מתוך "חורים ברשת" שעוסקת הפעם בתופעה מאוד מעניינת (ומעודדת) של נשים שחצו מזמן את העשורים החמישי, שישי שביעי ואפילו שמיני לחייהן, אבל מככבות במרץ בקמפיינים, בלוגי אופנה והפקות ססגוניות. אם אהבתם, הרשו לי לפנות ללב שלכם ולבקש כי תעשו לכתבה Share. רוב תודות. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר