פרחוניות מלבבת

8:38:00 PM

אחת (מיני רבות) הסצינות המשעשעות בסרט הקאלט (עבורי לפחות) "השטן לובשת פראדה" מתרחשת בישיבת מערכת של המגזין ווג/runway שבו עורכת המגזין המרושעת אנה ווינטור/מירדנה פריסטלי מקשיבה לרעיונות להפקת האביב של המגזין (אנקדוטה מעניינת. שמתם פעם לב לדימיון המשווע שבין מיסטר ברנז המרושע ממשפחת סימפסון לאנה ווינטור??). באותה ישיבת מערכת, מציעה אחת העובדות לצלם הפקה פרחונית. מירנדה עונה לה ברשעות וציניות "פרחים באביב, זה מקורי..." והעובדת האומללה התכווצה מבועתת בכיסא. 

בהעדרו של בוס מרושע שיגיב בציניות לרעיונותי לפוסטים, אני חופשיה לעשות ככל העולה על רוחי, וכן גב' ווינטו... סליחה, מירנדה היקרה, פרחים באביב תמיד עובד! (אם כבר הייתי שמחה פעם אחת לוותר במגזינים הישראלים על כל ההפקות הלבנות לקראת חג השבועות. מי תרים את הכפפה בשבועות הבא ליצור הפקה שהיא כולה קודש למראה הפאנק-רוק לשולחן החג?)

מאובזרת בפרחים בשלל צבעים ששזורים על השמלה, על הכובע ובסידור המקסים והריחני שקניתי הבייתה לחג, יצאנו להסתובב במתחם שרונה הפוטוגני לתפוס בעדשת המצלמה רגעי אביב ראשונים.  












השמלה היפהפיה היא מאמה, ועלתה רק 99 ש"ח! בעיני היא פשוט מרהיבה וחוץ מהעובדה שהיא מושלמת לאביב, לא יודעת למה, אבל היא מזכירה לי סרטים של אלמדובר. הכובע גם כן מאמה, אבל ישן יותר. 

תודה לענת על התמונות. אביב שמח. 

You Might Also Like

8 תגובות

טופס יצירת קשר