ליל סדר

8:00:00 AM

אין דרך טובה בעיני לכבד חג עברי מאשר לעטות הופעה שכל כולה מכף רגל עד תלתל קודש לעיצוב ישראלי. ואיזו דרך טובה יותר לכבד את אבותינו שצעדו במדבר 40 שנה מאשר גלבייה מוזהבת?? אז אמנם הגלביות המפונפנות שנהיו כה אפנתיות היום רחוקות מאותן גלביות שלבשו אבותינו כרחוק ארץ גושן מארץ כנען, אבל בגלל שלשמחתנו הרבה היום כבר לא צריך לרכב על גמלים כדי להגיע לסדר, אפשר בהחלט לוותר על הפונקציונאליות שבגלביה, ולהשאר עם הפאשן. ובכל זאת נותר לגלביה יתרון פונקציונאלי אחד, שעליו בטח לא חשבו אבותינו: היא מתאימה לארוחת הסדר כתאום קניידלך למרק צח, כי אפשר לאכול, לאכול, לאכול, ולסיום, לאכול עוד קצת והכל יסתתר בחינניות מאחוריה. 

אמנם נהוג ללבוש בחג לבן, אבל השילוב של העור הלבן שלי, עם העובדה שהשבוע התחלנו את מבצע ה"גמילה מחיתולים" עם הקטנה (אושר גדול.... בעיקר כשהפספוף הראשון היה בתור לקופה ב-Hֲ&M ולווה בפסקול מרנין במיוחד) לא בדיוק מיצבו את הלבן בראש סדר העדיפויות שלי. השילוב של שחור וזהב הוא שילוב שחביב עלי במיוחד, וכבר הצגתי אותו בפוסט הזה בלוק הסילבסטר שלי. מדובר בשילוב אלגנטי, שהולך (לטעמי לפחות) נפלא עם תלתלי הגזר שלי והאודם האדום האהוב עלי. 







גלביה של אלף אלף, תיק של דניאלה להבי, גרביון של זוהרה, נעלי ברבור של שני בר, עליונית שחורה של SQ1, שרשרת של דריוס. הטבעת המשגעת בעיצוב penumbra jewelry היא תוספת חדשה לאוסף התכשיטים שלי, מתנה לעצמי לכבוד יום ההולדת ה-35 שלי (אמאל'ה) הממשמש ובא. אלו מביניכם שעוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלי זכו לקבל קלוזאפ מרהיב שלה, ואלו שטרם עוקבים, אתם יותר ממוזמנים להצטרף בלחיצת כפתור ואני כמובן אשמח מאוד לפגוש בכם גם שם. 

ולסיום, קבלו את התרומה שלי לשולחן הסדר, כי כאילו שהחג הזה לא מספיק משמין... אבל כל אחד תורם במה שהוא מבין בו. חופש שמח. 


You Might Also Like

2 תגובות

טופס יצירת קשר