הכל דבש

10:12:00 PM

אז הנה מגיע לו עוד חג לאומי. והפעם, חג הדבש, כי אנחנו היהודים לא מזהים את החג אם לא הצמידו לו איזה דבר מאכל משמין (חומר למחשבה: למה אין חג שמקושר לפריכית? מלפפון? נבטי אלפלפא?) דבש כחומר גלם אכיל לא עושה לי את זה. אבל את מה שהוא מחסיר בגסטרונומיה, הוא עושה גם עושה בפרפומריה: קרמים, בשמים... הכל הולך! רק תנו לי קצת ניחוח דבשי, ציור קטן של כוורת וזהו. קניתי. אז לכבוד חג הדבש, קבלו כמה פריטי קוסמטיקה שיגרמו גם לכם להתמכר. 

בושם אופוריה גולד של קלווין קליין:


שמעתי ש -ck הוציאו בושם חדש עם נגיעות דבש ומיהרתי לסופר פארם הקרוב להזליף. הניחוח ממכר, מתקתק ונשאר שעות רבות אחרי ההזלפה. המחיר בסופר פארם כרגע 299 ש"ח לכבוד החגים. אם מישהי שמעה על מחיר זול יותר אשמח מאוד לשמוע כי ממש בא לי עליו...
התמונה + המלצה מתוך הבלוג הנפלא והמומלץ street chic geek.

קרם גוף:


גרררר.. אם רק אפשר היה להעביר את הריח דרך הצילום... את הקרם המפנק הזה גיליתי לפני שנה ביוון. לקרם יש מרקם כבד אבל הוא נספג בקלות ומשאיר את העור רך ונעים. והריח, הו הריח... הוא נשאר עד הבוקר ובזכותו את מתעוררת בתחושה כאילו התעוררת בזה הרגע בארמון ורסאי. אושר צרוף בקופסה. השנה כשחזרתי שוב ליוון הגעתי נחושה למלא את המזוודה בכאלה שיספיקו לי לפחות לחמש השנים הקרובות. לצערי בחנות נותרו רק 2 קופסאות, וגם עליהן נאלצתי לריב עם איזו שבדית...אם מישהו יודע איפה עוד ניתן למצוא כאלה, אני מוכנה למשכן עבורו איזה איבר פנימי חיוני. 

לחות לשפתיים:


נוסעים לאירופה? אשריכם! ולא חלילה בגלל הנופים, הקניות, המוזיאנים או התרבות. בגלל (או בזכות) Lush, רשת סבונים א-לה סבון של פעם, ללין וכאלה, רק עם ניחוח של חו"ל, וכמו כל דבר שמגיע מחו"ל בלי לעשות לפה עליה, הוא מרגיש שווה יותר! אז חוץ מסבונים טבעיים החברה מציעה גם מגוון שפתונים בשלל טעמים. האהוב עלי ביותר הוא זה בשם "מלכודת דבש".  


ואם בדבש עסיקנן, אי אפשר לפסוח על האקססורי המשלים: ה-תפוח. אז אם טרם רכשתן מתנות לחג (בעיקר לעצמכן), קבלו מספר הצעות ברוח החג. 

לקולית:


שרשרת תפוח של המעצבת סילביה מאירסון. גם מגניבה וגם ב- 50% לכבוד החג (140 ש"ח במקום 280). להשיג בחנות שלה במרמלדה מרקט.



עגילי תפוח. גם חמודים, גם אדומים, גם ירוקים וגם עולים רק 29 שקלים. והנה קיבלתם גם שיר בחרוזים! להשיג כאן


לזו עם הכסף:

שרשרת זהב 14 קראט של ליאת ולדמן במחיר סימלי של 6,020 ש"ח. לפחות זה חוסך כסף על אוכל (בעיקר כי לא נשאר עם מה לקנות) כי מזון זה לגמרי overrated כשיש לך כזה אוצר על הצוואר. להשיג בחנות שלה במרמלדה מרקט.



אם חשבתן ששרשרת התפוח יקרה, מה תגידו על צמיד הכוורת של המעצב ת'יאו פנל? האם תסכימו להפרד עבורו מ 9,950 יורו? (רמז: זאת לא שאלה של נכון לא נכון). 

לזו עם הגלאם:


כי אין כמו להתחיל את השנה עם צמיד שנראה כמו חלת דבש. עובד הכי טוב על נשים שהן שלי גפני או מירי בוהדנה. הצמיד מכאן


לזו שיש לה ציפורים בראש:


אז אם החבר רוצה לארגן לך ערב ראש השנה שלא תשכחי לעולם, הנה טיפ קטן: טבעת אירוסין של יונק הדבש. היא ללא ספק תזכור את הבחירה שעשית כל החיים כל פעם שהיא תסתכל על היד ותחשוב לעצמה איך יכול להיות שהיא התחתנה עם מי שבחר לה את זה... הטבעת מכאן




שרשרת יונק הדבש. כי בשרשרת זה עובד הרבה יותר טוב מאשר על טבעת. וגם כי זה עולה 176 ש"ח שזה לגמרי מחיר סביר. ניתן לרכוש כאן.


למכורה להום סטיילינג:

אם את אוהבת להתאים את כלי האירוח לעונות השנה, הפריטים הבאים הם לגמרי בשבילך.

צלוחית לדבש (או לכל דבר אחר שעולה על דעתך. תכל'ס זה לגמרי יכול להיות גם קססונית). 39 ש"ח. 



עוד כלי לדבש (אבל פחות מתאים כקססונית). 29 ש"ח. 




עוד כלי לדבש, הפעם מאלומינים. יכול לשמש גם כמאפרה... 

את כל צלוחיות הדבש ניתן לרכוש כאן


אז שתהיה לכולנו שנה מצויינת. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר