הכי קרוב לדולצ'ה

9:57:00 PM

באופן מכוון אני נוטה לתת בבלוג דגש על אופנה ישראלית מקורית, אבל מידי פעם מבליח לו פוסט על פריטים מארצות ניכר. הפוסט הזה מוקדש לשמלה שמצאתי באתר הקניות sheinside ששבתה והרטיטה את ליבי וארוני. 

הכל התחיל כשקראתי כמה פוסטים של הבלוגרית ואושיית האופנה vered`style שהופיעה בבלוג שלה עם מבחר חצאיות מרהיבות במיוחד. נכנסתי לאתר ובהתחלה איך לומר, לא נפלתי והפריטים נראו סתמיים כמו כאלה שיש בכל אתר קניות אחר ושכנראה אפשר למצוא באלי אקספרס או ebay בפחות כסף. אבל אז נחתו עיני על שמלה אחת מיוחדת שהתעלתה מעל הפריטים הסתמיים. התאהבתי ושלפתי את הכרטיס. לטובת השמלה נפרדתי מ- 40$. 

השמלה נכנסה לי ללב וסירבה לצאת מהראש. לא הצלחתי להשתחרר מהתחושה שכבר ראיתי אותה איפשהו ואז נזכרתי שראיתי כזו שמלה בדיוק בתמונות של תצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה משבוע האופנה במילאנו 2013. בדרך כלל אני לא נמשכת במיוחד לחיקויים, אבל מדובר בשמלה מרהיבה במיוחד, העתק מושלם של המקור. הסבירות שאי פעם ימצא את עצמו המקור בדרך לארוני שווה לסבירות שאצעד עם המקור בעצמי על מסלולי התצוגות באחד משבועי האופנה לכן בחרתי ליישם את האימרה הידועה If you can`t be with the one you love, love the one you`re with, כי הרי בדיוק לסיטואציה הזו התכוון הוגה האמרה ;-)

המקור:

צילום: אימג' בנק

הכי קרוב ל...:







שמלה sheinside, תיק קלווין קליין, נעליים של שני בר, עגילים של אילי גורן (נראו גם כאן).


כך זה נראה בסוף הערב, אחרי שבוע ארוך מידי וצ'ייסר אחד יותר מידי (אבל למרבה המבוכה בשעה מוקדמת מידי...). 




בברכת לחיים, המשך שבוע טוב, ותודה לצלמת האורחת רון רון על הצילומים. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר