כשחם

8:57:00 PM

חם. לא בזה הרגע, אבל באופן כללי. וגם לח, שזה אפילו יותר גרוע. ויעזור לי האל - יולי אוגוסט עוד לפנינו. ימים חמים במיוחד מכניסים אותי לדילמה. מצד אחד, אני לא מחבבת את עצמי במכנסיים או חצאית קצרים. מצד שני, חם. בדרך כלל מנצח חוסר הסימפוט. אבל מידי פעם, מזמן לי הגורל פריט אחד מיוחד, שמצליח לגרום לי לוותר על חוסר החשק הכללי, ולאמץ אותו. כזה הוא מכנס השיפון הורוד של אלף אלף מהקיץ הקודם. נפלא לימים לוהטים - ללכת עם להרגיש בלי. ביחד עם חולצת הפייטים של Blush ונעלי עקב שתורמות להארכת הרגל הלא מאוד ארוכה שלי מתקבל מראה קייצי וזוהר. מצד שני, תמיד אפשר לעבור לחיות בלונדון...







מכנסים מאלף אלף, חולצה של Blush, נעליים של לייבלינג, תיק של ג'וסי קוטור שהיה של אמא שלי ולצערי היא לא הספיקה להנות ממנו. השרשראות נרכשו לפני כמה שנים מדוכן בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר. אני לא זוכרת את שם המעצבת אבל לפני כמה שנים היא פתחה חנות במתחם נחלת בניימין. משקפי השמש מלונדון וכתבתי עליהן ארוכות כאן.

תודה לטלי הצלמת האורחת על התמונות. שיהיה סופשבוע מקסים. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר