ריגושים

10:42:00 PM

אנשים רבים לא יודעים, אבל המכה האחת עשרה שהושמטה מההגדה של פסח היא עבודה סמינריונית. כמו סטודנטים רבים, גם עלי נגזירה הגזירה. השנה הייתה 2011, העולם געש, רעש והתרגש מהאפשרויות האינסופיות שגלומות בשופינג באינטרנט, ורק ישראל, נותרה הרחק מאחור. בעבודה חקרנו את החסמים של הצרכן הישראלי, לעומת הצרכן האמריקאי והאירופאי. תוך כדי המחקר, תהיתי לעצמי איך אפשר להחליף את הריגוש שבשיטוט ואיתור פריטים שובים שגורמים ללב לפעום; איך אפשר להחליף את הריגוש שבמישוש המרקם ומה יכול להשתוות לרגע האחד והיחיד שבו את יוצאת מתא המדידה אל כיוון המראה אל עבר הרגע הגורלי שיקבע האם את והוא נועדתם להיות. 

השנים חלפו ואיתן שינוי הסטטוס ואזור המגורים. זמן להסתובבויות אין, וגם כסף, איך לומר, מעט בחסר. 
וככה מצאתי את עצמי מתחילה לשוטט באתרים שמרכותלם מוצעת ברשת. אחרי כמה חודשים שבהם הצצתי מידי פעם לאתר של Xnet, פגשתי את המגפון של United Nude במחיר זול משמעותית מהמחירים שהכרתי בחנות. על הרכישה ותוצאותיה הוויזואליות סיפרתי כאן

מאז, התמכרתי. את הריגוש הקודם החליף ריגוש חדש: הריגוש בהמתנה לפריט, הריגוש בציפייה, הריגוש ברגע שבו אני פותחת את האריזה ומגלה אם הפריט הוא כמו שדמיינתי, או אפילו יותר טוב. 

הפוסט הזה מוקדש לשתיים מהרכישות המוצלחות שעשיתי ברשת לאחרונה. האהבה הנוכחית שלי היא מרמלדה מרקט - קניון וירטואלי שיש בו ה-כ-ל! בגדים, תכשיטים, אביזרים לבית, פריטים לילדים ועוד שלל דברים נפלאים. השנה לקראת היומהולדת ביקשתי מכל סובבי גיפטקארד של מרמלדה מרקט. האתר זיהה את ה- user שלי לפי כתובת המייל אליה נשלחו הגיפטקארדים, וכל הכרטיסים נצברו לי יחד בחשבון. ממש כמו אשת אוליגרך, רק עם בעל צעיר וחתיך  ;-) 











גופייה מ -blush, ג'קט מלונדון, מכנסיים של קלווין קליין מאאוטלט בלאס וגאס, שרשרת של רתם אגמון, נעליים של קלארקס מלונדון. 

חייבת להקדיש כמה מילים לצמיד. הצמיד סרוג בעבודת יד מחוטי מתכת, בד וחרוזים. את יצירת המופת הזו רכשתי לפני כשנתיים בדוכן מקסים בנחלת בנימין. המוכרת סיפרה לי שזה היום הראשון שלה בדוכן, ואם היא עדיין שם (לצערי לא יצא לי מאז להגיע לאזור), ממליצה בחום לבקר אותה. הדוכן שלה היה אחד הדוכנים הראשונים במדרחוב אם מגיעים מרחוב אלנבי. 

כשהרכבתי את המראה הזה חשבתי על אלכסה צ'אנג. משהו בשילוב של מכנס מחויט עם כיסים ונעלי אוקספורד. חיפשתי בין שלל תמונותיה המרהיבות תמונה בסגנון שלבשתי ולצערי לא מצאתי. אבל היי, למה צריך תירוץ בשביל להעלות תמונה שלה?? 


התמונה מכאן

תודה רבה לצלמת האורחת והמוכשרת לימור רופא על התמונות היפות. המשך שבוע נפלא. 




You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר