דברים קטנים וקסומים

7:49:00 AM

כשהייתי בת 14 ההורים שלי החליטו שהגיע הזמן להעביר את הבית שלנו שיפוץ יסודי. במסגרת השיפוץ זכינו אני ואחי ב"יחידת הורים" גדולה משלנו שכללה לכל אחד מאיתנו מקלחת ושירותים פרטיים. אמא שלי ואני ניצלנו את השיפוץ כדי לבנות לי את חדר החלומות שכלל חלון גדול שהשקיף על עץ האלמוגן שלנו בגינה, ולחלון הוספנו אדן מעץ שעליו העברתי חלק גדול מגיל ההתבגרות עם הסיגריות הראשונות, הבירות הראשונות ושלל שירים והגיגים שכתבתי בהשפעת חבלי גיל ההתבגרות. באחד מימי ההולדת שלי החליטה אמי להוסיף נופך ציורי נוסף לחלון והיא קנתה לי בובת פורצלן עדינה ויפהפיה עם תלתלים חומים ארוכים. השנים חלפו ואני אמא בעצמי (לשניים! איך זה קרה??) ואת מקומה של בובת הפורצלן החליפו שלל בובות פלסטיק שהבת שלי מטפחת באהבה רבה בכל רחבי הבית. בפרץ הנוסטלגיה הזה נתקפתי השבוע בזכות התכשיטים המיוחדים והעדינים של המעצבת אטי ורדי שמעצבת תחת השם Nani שעשויים מפורצלן משולב בזהב. 


אל העיצובים הנפלאים האלה הגעתי דרך הבת שלה שנתקלה בבלוג שלי בפייסבוק (ותודה לצוקי שהביאנו עד הלום) קלעה היטב לטעמי האופנתי והציעה לי להתרשם מהעיצובים היפים של אמה. המותג עלה לאוויר באתר הזה ופתיחת החנות האינטרנטית לוותה באירוע השקה בן יומיים שאליו התגייסו כל בני המשפחה המפרגנת שדאגו ללוקיישן, אלכוהול וקאפקייקס שהיו תאווה לחיך ויפים לא פחות משהיו טעימים. 





התכשיטים המיוחדים עשויים מפורצלן וזהב שילוב כל כך טבעי שלא ברור איך לא חשבו על זה קודם. העבודה עם פורצלן לא חדשה לאטי שעוסקת באמנות קרוב ל-20 שנה, מתוכן 10 שנים עם קרמיקה במסגרת סדנאות שהיא עורכת. לפני כחמש שנים התחילה אטי לעצב תכשיטים מפורצלן לעצמה ולסביבתה הקרובה ובעקבות ההתלהבות הבלתי פוסקת סביב התכשיטים היחודיים היא החליטה לעצב קולקציה שלמה למכירה. 


לרגל עליית האתר מוצעים כרגע התכשיטים במחירים מיוחדים - הזדמנות נפלאה לתמוך באופנה מקומית ומקורית ולהנות מתכשיט יפהפה וייחודי. גם אני יצאתי נשכרת וזכיתי לקבל את השרשרת הנפלאה הזו שעשויה מפורצלן שחור.


כמובן שלא יכולתי להתאפק וגררתי את לילו להרצליה לסשן צילומים וברוח התכשיט המקסים גם הבחירה האופנתית שלי התמקדה בצבעי שחור וזהב.


משקפי שמש: רזילי; חולצה ומכנסיים: אלף אלף; נעליים: קאפל אוף

לילו הכי יפה שיש.










שבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר