צבעים

8:58:00 PM

אומרים שחיוך משחרר אנדורפינים במוח. בגלל זה ממליצים לחייך גם, או נכון יותר דווקא אם באותו הרגע, מרגישים שאין סיבה לחייך. לפני כמה חודשים בתקופה שהתמונות הללו צולמו, לא הייתי במיטבי. התקשתי לישון (לפעמים לילות שלמים), והתחלתי לסבול משלל בעיות בריאות. כצפוי מצב הרוח שלי היה ירוד במיוחד. הדחף הטבעי שלי, היה להמרח בבית ולהתמסכן לי מול הטלוויזיה. אבל דווקא בגלל שהייתי כל כך ירודה, החלטתי במאמץ רב לעשות ההפך, ועל הדרך לבחון האם מה שעובד בחיוך, יעבוד גם בביגוד. בחרתי בשילוב צבעוני במיוחד ויצאתי לשוטט בשמש הנעימה בנווה צדק. 

הצבעוניות הנעימה של הבגדים, השמש המפנקת והחברה הנפלאה (שגם צילמה את התמונות לפוסט הזה) ללא ספק עשו את שלהם. היום, ממרחק שלושה חודשים, כשהצבע חזר ללחיים והחיים נראים טובים יותר אני עדיין מרגישה שלבחירות האופנתיות שלנו יש יכולת חזקה להשפיע על איך שאנחנו מרגישים וכבר כתבתי פה בעבר: You are what you wear. 








שימלה של little street, שרשרת נפלאה של ליליאנה, משקפי שמש מ- e-bay ועליונית מניו יורק. 

את המגפונים השווים האלו שנראו גם כאן, ראיתי בחנות באמטסרדם שנראתה חמודה במיוחד. הם היו נוחים וגם לא מאוד יקרים, אבל עדיין התלבטתי. ואז המוכרת שלפה את שתי מילות הקסם: Tax refund. יומיים אחר כך כשארזתי את הציוד הסתכלתי שוב על המגפונים וחשבתי לעצמי: מה עבר לי בראש (התרגום המעודן שלי ל- What the fuck)?? מה אני אעשה עם מגפי בוקרים צהובים?? אבל להפתעתי, הם הפכו לפריט חרוש ואהוב. 

המשך שבוע טוב וחמים ותודה רבה לטלי על החברה והתמונות.

You Might Also Like

3 תגובות

טופס יצירת קשר