הבלוג בן שנה

10:12:00 PM

הופ הופ טרללה, הבלוג בן שנה! ולכבוד המאורע שאותי באופן אישי מאוד ומרגש, איחדתי כוחות פעם נוספת עם הצלמת המוכשרת אביטל וולץ מבלוג הצילום עוצר הנשימה לילי לופט לסדרת צילומי יומהולדת חגיגית במיוחד. 


הבלוג נולד שנה וטיפל'ה אחרי שהפכתי לאמא, ודווקא מתוך המקום הזה - שפתאום חלק גדול ממני כבר לא היה שייך לעצמי, נולד הרצון החזק ליצור משהו שהוא רק שלי ומנותק מכל שאר התפקידים האחרים שאני ממלאת בחיי. 

וככה הבלוג הפך עבורי להרבה יותר מבלוג אופנה, אלא לחלק מהקול שלי, חלק מהזהות שלי, קן תפילותיי הלא נידחות.





אבל הבלוג הוא לא רק הקול שלי, כי דרכו אני מרגישה בנוסף שאני יוצרת דיאלוג עם אמא שלי, שהייתה עבורי אות ומופת ואייקון אופנה ונפטרה לפני קצת יותר מחמש שנים. לפעמים אני כותבת, ומרגישה אותה מדברת דרכי, ועל כך יעידו קוראי שהכירו אותה היטב. 

זה המקום להודות לכם קוראים ועוקבים יקרים שאתם שותפים לדרך הזו איתי, קלישאתי ככל שזה נשמע, כל לייק שאני מקבלת וכל עוקב חדש מרגשים אותי מאוד. אז תודה שהאזנתם וצפיתם, וכולי תקווה שגם אתם מקבלים מפה משהו, לפחות כמו שאני מקבלת. 









גופיה של Blush, חצאית של H&M, נעליים של שני בר, שרשרת של פראו בלאו, טבעת של מיכל נגרין. 

ותודה לאביטל על התמונות היפהפיות. אפשר ליצור קשר עם אביטל במייל: lililoft@gmail.com. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר