רכישות פרחוניות בלונדון

8:11:00 AM

את החלק השלישי של טרילוגיית לונדון אני חותמת בהצגת חלק מהרכישות המקסימות שרכשתי בנסיעה. לכבוד האביב, בחרתי להתמקד ברכישות הפרחוניות ובזוג נעלי אוקספורד מקסימות. 

נתחיל בחלום שהתגשם. דולצ'ה וגבאנה הוציאו העונה ליין של משקפי שמש פרחוניים:



מאוד אהבתי את הדגמים, פחות אהבתי את הרעיון להפרד מ- 2,400 שקל בשבילם. לכן ללונדון הגעתי עם מטרה: לנבור בכל השווקים וכל הדוכנים וכל חנויות הוינטאג' למיניהם בתקווה למצוא משהו דומה. 
לשמחתי המאוד מאוד רבה, המאמץ היה קטן. בחנות קטנה ומקסימה באזור carnaby עליו סיפרתי כאן, חיכה לי זוג בודד ומקסים של משקפי חלומותי במחיר סימלי של 23 פאונד (כ-120 ש"ח). יכול להיות יותר Meant to be מזה??



במסגרת שיטוטי באזור קובנט גאדרן נתקלתי בבוטיק תכשיטים פריזאי בשם Les Nereides שמכר תכשיטים עדינים על טהרת עיטורי פרחים, פרפרים ושאר מעופפים פוטוגניים. התאהבתי שם בטבעת המיוחדת והמקסימה הזאת, אבל בגלל המחיר, לא מיהרתי לקנות אותה (כ- 330 ש"ח). ביום האחרון, החלטתי להתפנק ואחרי שחגתי מספיק פעמים סביב החנות, החלטתי להכנע ליצר. 


עגילים פרחוניים מדוכן בקמדן, על רקע גליון ווג הבריטי (קייט מוס בשער) שהוקדש לדוגמניות העל הבריטיות. 


אמנם לא פרחוני אבל מקסים לא פחות, נעלי אוקספורד נוחות עד כדי דמעות של קלארקס, עם גרביים מקסימות שגרמו לי לחרטה קשה על כך שלא קניתי כאלה בעוד צבעים. 

ולסיום באווירה פרחונית משהו, תמונות של אזור נוטינג היל המקסים והציורי. 







You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר