איך להתלבש לעבודה

8:59:00 PM

כשפתחתי את הבלוג הייתה לי פנטזיה שאכבוש איתו בסערה את עולם האופנה, והזמנות להשקות ואירועי אופנה יגיעו אלי מכל עבר, ושגם אני אוכל להעלות תמונות שלי לאינסטגרם בכניסה להשקה או אירוע אופנה לובשת שמלה מטורפת וכובע מעוצב קטן אה-לה-החתונה של קייט מידלטון- סטייל.
באופן טבעי הפנטזיה התחזקה לקראת שבוע האופנה, ואפילו פניתי למארגני האירוע בדף הפייסבוק הרשמי בתקווה לחלץ הזמנה. התגובה כצפוי הייתה, התעלמות מוחלטת. היטיב לתאר את תחושתי המאייר המוכשר ומלא ההומור בתערוכה Drawn Together :



האיור מכאן.

במסגרת החזרה למציאות, החלטתי לתעד אופנת רחוב של אנשים בזמן העבודה שלהם. אחד היתרונות של החיים בישראל הוא היעדר קוד לבוש פורמאלי לעבודה במרבית המגזרים. אותי הפרט הזה מאוד משמח כי הוא מאפשר לי להמשיך להיות אני ולהביא את הטעם שלי לידי ביטוי גם בעבודה, המקום שבו בסופו של דבר אנחנו מבלים את מרבית שעות היממה. 


רונה ממנורה מבטחים מדגימה מראה מחויט מצד אחד אבל קליל ומדליק עם שילוב מצוין של צבעים. 




ישראלה ממנורה מבטחים מדגמנת בוהו שיק וגם את התיקים המדהימים האלה של מדוזה. 


אליאן, תקציבאית בלפ"מ. אחת הנשים עם יכולות הסטייל (והעיצוב) הכי מוצלחות שאני מכירה. 



גל ממנורה מבטחים בשני לוקים מוצלחים שונים


עבדתכם הנאמנה בלוק שחביב עלי במיוחד בימי החורף ושנראה גם כאן.



אלי סמנכ"ל ב- HP לא נותן לטייטל לבלבל אותו והולך עם הלב. 



סטארטאפיסטים של soluto מדגמנים גאוות יחידה עם חולצות של לוגו החברה. 



ככה יכולה להתלבש מי שהעבודה שלה היא להיות מוכרת ברזילי. אני תמיד מקנאה בהן על האאוטפיטים המדהימים שהן מדגמנות בעבודה. 


אאוטפיט חביב ביותר משהוצג ברזילי והייתי שמחה לאמץ לעבודה, ובעצם לכל מקום. 


אני עם שמלה שאמא שלי קנתה לי לפני שנים ותיק שעשוי משלט חוצות ממוחזר ושלצערי הרב נושם בימים אלו את נשימותיו האחרונות. 


לירון מ- payoneer בלוק ססגוני והורס.



גיל, רוקר שיכול להתלבש איך שבא לו, וגם אחראי על הקליפ היפהפה הזה. 

תודה רבה לכל הדוגמנים והדוגמניות. המשך שבוע נפלא. 




You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר