פורים

3:53:00 PM

מאז ומעולם פורים היה החג האהוב עלי. אני זוכרת כמעט כל תחפושת שהתחפשתי בסדר כרונולוגי מאז כיתה א'. 
כילדה, חלק גדול מהתחפושות היו תחפושות שאמא וסבתא תפרו והכינו (כיפה אדומה, אינדיאנית). בתיכון, אני וחברה ניסנו להיות מקוריות והתחפשנו לשתי טיפות מים. הכנו טיפות מים ענקיות מבד סול עם חורים לרגליים ולידיים. רעיון חביב בתיאוריה, איום ונורא ביישום - זה היה מאוד לא נוח ואף אחד לא הבין מה ניסינו להיות. 
את שנות העשרים העברתי בתחפושות מאוד בנאליות: פרפר סקסי (הרי ידוע שבטבע הם מסתובבים עם גרביון רשת), משרתת סקסית, ופיה סקסית אבל הפעם בשביל הגיוון, עם גרביון רשת סגול ולא שחור. 
בשנים האחרונות התחפושות שלי לקוחות מעולם התוכן הפרטי שלי. לפני שנתיים התחפשתי לזיגיסטארדסט של דיוויד בואי עם ציור הברק המפורסם על הפנים. היה אדיר!

פורים השנה גדוש באירועים ששזורים להם במהלך היום, חלק למבוגרים וחלק לכל המשפחה. 

הוא התחיל ביום חמישי בלילה. בדרך כלל אני עסוקה בתכנון כמה שבועות קודם אבל הפעם, עייפות מצטברת פגעה קשות ביצירתיות ובמוטיבציה. הצעתי לבעל שלל רעיונות קלים ליישום (בעיקר מבחינתי), והוא דחה את כולם. בסוף, הוא החליט שנתחפש לליאון ומתלידה מסרט הקאלט ליאון. 
הגבתי בשליליות ובציניות וטענתי ש:
א. אנשים לא מכירים את הסרט
ב. אנשים שמכירים את הסרט לא זוכרים את הסרט
ג. אנשים שמכירים את הסרט וזוכרים את הסרט לא יבינו שאליהם התחפשנו

למזלי, הבעל לא וויתר וביחד עם עזרה מחברים קצת פחות שליליים ממני, דאג לאיבזור מלא לתחפושת. התוצאה הייתה מצוינת והתחפושת זכתה להצלחה אדירה! 



הקרדיט לבעל שלא וויתר, וללירון על הרעיון (ועל החרוז :-)  )


בהמשך החג, הזמינה הדודה את המשפחה למשתה צהריים. לא בניתי על תחפושת, אבל פתאום נזכרתי בערגה בסבתא שלי שנפטרה כשהייתי ילדה. אני זוכרת אותה כאישה מאוד הדורה ואלגנטית, ובשמלות והתכשיטים שלה התלבשתי והתחפשתי במשך כמה שנים. בגלל שהאירוע הוא אירוע של המשפחה, הרעיון נראה לי כמו מחווה ראויה. 





שמלה של "בנות", כובע קשת ותיק מחנות יד שניה, שרשרת פנינים ישנה מאוד ואני לא זוכרת מאיפה. 

בגזרת הקטנה, קיבלנו בשבילה שתי תחפושות: חיפושית וכיפה אדומה. במשך כמה ימים התלבטנו במה לחפש אותה, ואז היא הזכירה שכמו תמיד - בסוף היא מחליטה. הכנפים והמחושים של החיפושית שהיו מקסימים להפליא, נתלשו  תוך 15 שניות בדיוק. שכמיית הכיפה האדומה החזיקה 15 שניות יותר, ואז גם היא ירדה. נשארנו עם החצאית ועם המתיקות המופלאה שעובדת יותר מכל תחפושת שיש. 


חג פורים שמח, וההמשך עוד יבוא...

You Might Also Like

1 תגובות

טופס יצירת קשר