עיר תחתית - המשך

9:05:00 PM

כמו שהבטחתי בהמשך לפוסט הקודם, אני שמחה להמשיך במסע הקסום בסימטאות העיר התחתית בחיפה. 

ALT-NEU-MADE רחוב נתן קיזרמן 4, חיפה
כשנכנסתי לחנות המקסימה הזו, גיליתי שאני והמעצבת גם חולקות את אותו השם, וגם את אותו הטעם באופנה: אני נהנית ללבוש את מה שהיא נהנית לעצב :-) 
העיצובים בחנות הם עיצובים קלאסיים שלא נכנעים לתכתיבי אופנה כאלו ואחרים והאג'נדה העיצובית היא בגדים שמתאימים ליום יום, באיכות גבוהה ובמחיר שווה לכל כיס שילוו את מי שרוכשת אותם הרבה שנים. 



את האפודה שהילה לובשת בתמונות למעלה התלבטתי אם לקחת (קניתי גם חולצה אפורה מקסימה שממתינה להצגתה באחד הפוסטים הבאים) והחלטתי לוותר מטעמי תקציב. מאוד מאוד התחרטתי על זה אח"כ. אני יכולה רק לקוות שהיא תמתין לי בפעם הבאה שאגיע לאזור. 

אתם מוזמנים להכנס, לראות ולהכיר את עמוד הפייסבוק של המעצבת כאן

אסופה:
חנות קונספט שמאגדת שלל אומנים ומעצבים מתחומים שונים. החנות היא פשוט תאווה לעיניים וכל מילה נוספת מיותרת.



המשך שבוע נפלא.

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר