מתחם עיר תחתית

9:05:00 PM

אחד הדברים שמאוד אהובים עלי הוא להסתובב ברגל במקומות חדשים. כמו בספר הנפלא של ד"ר סוס "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" חלק מהמקומות האהובים עלי ביותר גיליתי כשהסתובבתי וחקרתי לבד מקומות חדשים. 
לשמחתי, מאז ומעולם עבדתי בעבודות שבזכותן יצא לי לטייל הרבה בארץ. ככה גיליתי לפני הרבה שנים את השוק בבית שמש (לפני שהיא התחרדה כל כך), בתי קפה קסומים בירושלים, ואת המקום הכי זול לקנות בו גחלים וטבק לנרגילה בבאר שבע. 
את מתחם "עיר תחתית" בחיפה גיליתי בדיוק ככה לגמרי במקרה. אחת לכמה חודשים מביאה אותי העבודה שלי לחיפה. אני נוסעת ברכבת ויורדת בתחנת "חיפה מרכז השמונה" ומשם בדרך כלל אני הולכת ברגל. המסלול שלי עובר דרך העיר התחתית, אזור שעד לפני כמה חודשים היה מאוכלס בעיקר בחנויות שמזכירות את דרום תל אביב. לפני כמה חודשים, צצו להן בין חנויות הרוכלות הישנות, חנויות אופנה ואומנות מעוצבות להפליא (שבשלב הזה עוד היו סגורות ורק הציגו חלונות ראווה מעוררי תאבון). מעל כל חנות כזו התנוסס לו דגל עם הכיתוב "עירתחתית". נכנסתי לאתר של עיריית חיפה שהציג בגאווה את פרוייקט "עירתחתית" שמטרתו להפוך את האזור למתחם אומנות, תרבות, אופנה ובעלי מלאכה. 
מעולם לא חיכיתי בכזאת התרגשות ליום שבו העבודה שלי תביא אותי שוב לחיפה ולשמחתי הרבה, לפני כחודשיים הגעתי לשם שוב הפעם מצויידת במצלמה. 
שני הפוסטים הקרובים יוקדשו למקבץ קטן של חנויות מתוך המתחם, שיש בו עושר אמיתי של חנויות מסוגים שונים, במחירים יחסית סבירים. 

Things יפו 33 - חיפה
בחנות אפשר למצוא בגדים מעוצבים בסגנון יומיומי אורבני, ותכשיטים ואקססוריז של מעצבים שונים (למשל של מדוזה). הדגש הוא על עיצוב בגדים פרקטיים, מבדים איכותיים ונעימים באיכות תפירה וגימור גבוהים. המחירים בהחלט נוחים לכיס (בעיקר אם משווים לחנויות בעלת סגנון דומה בתל אביב), האווירה בחנות נעימה והמוכרות מקסימות. 

החולצה הנזירית שנראתה כאן שמתקבלת תמיד בהמון מחמאות נרכשה בחנות הזאת. 

חייט פרא סימטת דוברין 7, חיפה

במסגרת חיפוש אחרי כוס קפה עם חלב סויה הלכתי לאיבוד בסימטה ואז מאחד החלונות הסתכלו עלי שני היצורים המעניינים האלה:


הם היו כל כך מזמינים והייתי חייבת להכנס לסטודיו שלהם :-)  על כרטיס הביקור של החנות כתוב "סטודיו אמן"  "חייט פרא". במקום לנסות לתאר לכם את מה שקורה שם, אני אתן לתמונות לדבר. 


פשוט מקסים!

פרטים נוספים על המתחם אפשר למצוא פה. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר