שיעור בגאומטריה

7:51:00 AM

לכבוד פסח הבא עלינו לטובה אפצח בקושיה: מתי לאחרונה חפפתם משולשים? 15 שנה אחרי הבגרות במתמטיקה כשמשולשים שווי צלעות מופיעים לי בשרשרת ולא בדף הבחינה גאומטריה נראית הרבה פחות מאיימת. המראה הגאומטרי חביב עלי במיוחד אולי כי באופן מפתיע הייתי טובה בגאומטריה (אומרים שלנשים אין ראיה מרחבית מה שאולי מסביר את העובדה שאנחנו תמיד נראות לעצמנו הרבה יותר רחבות ממה שאנחנו באמת...), אולי כי בתוך תוכי תמיד אשאר גיקית (ויש לי נעליים עם דמויות מ- Star wars) ואולי פשוט כי זה יפה. היופי במראה הזה הוא היכולת לשלב בין טקסטורות שונות, חיתוכים שונים וצבעים שונים מבלי להראות כמו בלאגן מהלך. 

 חולצה: מירית רודריג; שרשרת: שיינושקה (עלתה 70 שקל!); צמיד: Gioielli Liat Dadush

מה היקף המשולש? בין הפותרים נכונה יוגרל ספר של בני גורן. או של שלי גרוס. 

טבעת ימנית: רזילי; טבעת שמאלית: מלכה תכשיטים

נעליים: שופרא

דקלים מקבילים ואנך באמצע :-)
מכנסיים: אלף אלף


התינוק המעט רוטן והמתוק בעולם (באופן אובייקטיבי כמובן) עטור קווים מקבילים.

גור מודד את הזוית של המובייל

עם כל הכבוד למשפט פיתגורס (זוכרים??), הכל מתגמד כשהבת שלי אומרת: "אמא, תעשי לי סימן עם השפתיים" כי בינינו, איזהו קוטר המעגל שיעשה אותנו באמת מאושרים?!



ובמילים אחרות: מ.ש.ל

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר