רגעים קטנים של סיפוק

2:36:00 PM

לכל אחד יש את האנשים בחייו שאת דעתם הוא מעריך, ושמחווה מהם יכולה לרומם ולשמח. לכל אחד יש את המקומות שבהם הוא מחפש חיזוק למה שהוא עושה, איך שהוא עושה ומי שהוא. זה נושא לפוסט מסוג אחר לגמרי (או לספת הפסיכולוג) אבל כתיבת הבלוג מציפה אצלי הרבה מקומות של חוסר ביטחון. דווקא בגלל זה, המקומות הקטנים שבהם אני מקבלת חיזוק למה שאני כותבת, האופנה שאני מציגה והתמונות שאני מעלה, עושה לי כל כך טוב. 

חיזוק לא חייב להיות ישיר. הפוסט הזה הוא על חיזוק עקיף שקיבלתי מאחת הבלוגריות המוכשרות בעולם - בעלת הבלוג The cherry blossom girl. וודאי לא תופתעו לשמוע שהיא לא מודעת לקיומי ולמרות זאת, הצליחה מבלי לדעת ליצור בינינו ממשק כשהעלתה לאחד הפוסטים המסוגננים עד קנאה שלה, טבעת זהה לטבעת שקניתי בלונדון שהצגתי אותה פה לא מעט. 


זו שלה. 


וזו שלי. 

אז נכון שידיה ענוגות יותר, אצבעותיה ארוכות יותר, והפרחים בפריז יפים יותר, אבל לרגע אחד קטן, הרגשתי שלי ולאחת הבלוגריות הגדולות בעולם יש משהו משותף. 

לכבוד המאורע, החלטתי לעטות על עצמי עוד כמה פרחים ופרפרים ולהנות מהשמש היפה שבחוץ. 







חצאית של רזילי, נעליים של קאפל אוף, שרשרת של דריוס, עליונית של קאלה, משקפיים מחנות יד שניה באמסטרדם.  



שבת שלום. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר