נוצץ

9:35:00 PM

אם גלגול נשמות באמת קיים, אז כנראה שבגלגול הקודם הייתי עורב. אחרת, אין לי איך להסביר את המשיכה הכל כך עזה שלי לפייטים, זהב, ושאר מיני מנצנצים.


הסיפור של היום הוא אות ומופת לטוב ליבם של אנשים (מסויימים :-) ). לפני כמה שבועות הסתובבתי בין חנויות וחיפשתי גופייה שתתאים לחצאית ארוכה שיש לי, וכבר תקופה ארוכה אני מחפשת גופיה מנצנצת כדי לשבור את המראה הכבד שלה. מוכרת חמודה שאלה אותי איך אפשר לעזור לי, ואמרתי לה מה אני מחפשת. היא התקרבה אלי, וביקשה ממני בשקט לחכות עוד כמה דקות שהחנות תתרוקן, כי יש לה טיפ לתת לי. הופתעתי מהתגובה שלה, שסיקרנה אותי מאוד, וברור שחיכיתי. 
אחרי שהחנות התרוקנה, היא סיפרה לי שהשבוע היא גילתה אוצר בדיזנגוף. חנות קטנה, על דיזנגוף ליד גורדון, שכל כולה נצנוץ גדול, במחירים שווים לכל כיס. "את תחזרי לפה ותודי לי", היא לחשה. 
מאוד מאוד הסתקרנתי, וכמובן שלמחרת התייצבתי באותה חנות קסומה. ואכן גיליתי גן עדן לכל העורבים והעורבות כמוני. מדובר בחנות פשוטה למראה, אבל מי צריך להשקיע בעיצוב, כשהכל כל כך מנצנץ??




לאחר נבירה שמפאת קוצר הזמן הייתה קצרה מידי, איתרתי את היצירה הנהדרת הזאת:

ואם כבר בנצנצנים עסקינן, זה הזמן לשתף אתכם בטיפ חשוב: בחנות האאוטלט של המותג הרוקיסטי שוגרדדי בשינקין 39, מוכרים עד סוף החודש את כל הקולקציות מעונות קודמות במחיר שנע בין 99 ש"ח ל- 199 ש"ח. בכלל נכנסתי לשם כדי לנסות ולשים יד על הג'קט ששירי מימון לבשה באחת התכניות של The X factor:

לצערי הז'קט לא היה שם (לא הגיע עדיין לחנות האאוטלט. למי שמתעניינת אני מניחה שאפשר למצוא אותו בחנות המותג בקניון רמת אביב), אבל מצאתי אוצר אחר. חולצת פייטים עם רכיסה צידית שגורמת לחולצה להראות על הגוף קצת כמו ג'קט אופנוענים בגרסה הכי שיקית שיש. 


ולסיום, יצירות אמנות אמיתיות שמצאתי בבלוג המדליק חננה פרובינציאלית
1. קלמנס פואסי; 2. בלמין; 3. דריס ואן נוטן; 4. CastleCourt

ובנימה זו, שיהיה המשך שבוע אופטימי ונפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר