טול בצהריים, יופי של הרגל

1:34:00 PM

חיבתי הרבה לטול קיבלה לא מעט ביטוי בבלוג. אולי מדובר בשריד מימי כפרימה בלרינה בגיל 6 עם נעלי בלט ורודות, חצאית טוטו לבנה וקוקו גולגול הדוק על הראש. אולי גם אני כמו רבות וטובות לפני נפלתי שדודה מול אינספור מראותיה הבלתי נשכחים של קארי ברדשו מטופפת על סטילטו עם חצאית טול מתנפנפת, ואולי אני עוד ילדה שמסרבת להתבגר. תהא הסיבה אשר תהא, טול עושה אותי שמחה, ובעצם, מה חשוב יותר מזה?

את החצאית הזו של Asos ראיתי לראשונה אצל הבלוגרית המיוחדת Macademian girl. הימים היו ימי תחילת העונה, והחצאית עלתה 60 פאונד (כ-350 ש"ח) - סכום שנראה לי גבוה ולכן החצאית נשארה בנבכי ה- Wish list ופרחה מזכרוני, עד שהבלוגרית הנפלאה עפרי רבן שמנהלת את אחד מבלוגי האופנה היפים שיש, הצטלמה עם החצאית הזו בגרסתה השחורה בפוסט הזה, וגרמה לי לשעוט לעבר האתר של Asos כאילו מדובר בחלוקת לחמניות בברית המועצות. בזכות החודשים שחלפו מאז שראיתי אותה לראשונה, ירד בינתיים המחיר שלה ביותר מ-50% והיא עלתה בסך הכל 23 פאונד - פחות ממחיר חצאית בזארה. 

לטובת מי שפספס, מסתתר פה מסר: בלוגרית אחת הצליחה לעשות לי את מה שאפילו קנדל ג'נר (שפרסמה את החצאית באתר של Asos) לא הצליחה לעשות. לכן, אם יש מבין קוראי כאלה שעוסקים בענף הפרסום, דעו שאני פנויה להצעות :-) 









חצאית של Asos, נעליים של United Nude, שרשרת של פאולה ביאנקו (נראתה גם כאן), תיק של טופ שופ (נראה גם כאן).

מוזמנים להיכנס גם לחדש שלי ב"חורים ברשת". קריאה נעימה! 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר